recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller > PS4
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kan man oprette en mappe til spil i menuen - PS4
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Kan man oprette en mappe til spil i menuen - PS4

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Tstampe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 28-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 660
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tstampe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Kan man oprette en mappe til spil i menuen - PS4
    Sendt: 02-April-2016 kl. 13:38
Hej...
 
Trods alle rygter om en kommende PS4K/PS4.5, som startede med, at nogen overhørte to teknikere e.l. snakke om emnet. Så havde jeg lovet min kære datter at indkøbe en sådan PS4-maskine.
 
Derfor så gjort. Man skal jo holde hvad man lover - i opdragelsens tegn.
 
Den benytter CUH-1216B.
Er dette det nyeste chipset eller...?
 
Samtidig er jeg blevet PS4 PLUS medlem og har downloadet månedens spil. Men det irriterer mig voldsomt, at disse ligger sig i - hvad skal man kalde det - "Hoved/Top-menuen"....
 
Kan man ikke oprette en undermenu og ligge de downloadede fremtidige og nuværende spil der i?
Eller SKAL de absolut ligge og rode i "Hoved/Top-menuen", da dette da bliver ganske voldsomt med tiden...
 
Ser frem til at høre fra Jer og fif er ganske velkomne... Wink
 
 
Med venlig hilsen



Thomas Stampe
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4253
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2016 kl. 15:29
Med hensyn til genveje. Min kammerat som arbejder for Playstation Europa sagde nej sidst jeg spurgte.
Til top
Tstampe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 28-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 660
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tstampe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2016 kl. 17:26
Oprindeligt skrevet af aerik aerik skrev:

Med hensyn til genveje. Min kammerat som arbejder for Playstation Europa sagde nej sidst jeg spurgte.
 
Øv, det er da et must, som der bliver mere og mere behov for, hvis mang handler igennem Playstation Store, i stedet for at have spillene på disk....
 
Det bør da ikke være svært at lave. Men har søgt lidt på det selv og kan se, at jeg ikke er den eneste, som ønsker sig denne mulighed. Så man kan da håbe, at det kommer engang i fremtiden...
Med venlig hilsen



Thomas Stampe
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4253
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2016 kl. 18:49
Ja, lige på det punkt er ps3 lysår foran. Har to fysiske spil til min ps4 og en kæmpe bunke fra psstore, og nej det er ikke det kønneste med den opstilling.
Til top
elendil Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 20-Juni-2010
Sted: Lille skensved
Status: Offline
Point: 466
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér elendil Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2016 kl. 22:11
Men PS4 har en shareknap! Hvor man kan dele sine umådeligt spændende spiloplevelser med hele verden, blot med et par tryk.

Så pyt med at menusystemet ikke er gennemtænkt. Bare del nogle spændende spilvideoer.
Til top
Tstampe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 28-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 660
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tstampe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2016 kl. 09:50
Oprindeligt skrevet af elendil elendil skrev:

Men PS4 har en shareknap! Hvor man kan dele sine umådeligt spændende spiloplevelser med hele verden, blot med et par tryk.

Så pyt med at menusystemet ikke er gennemtænkt. Bare del nogle spændende spilvideoer.

Hej elendi...

Shareknappen er det den sorte PS-knap  i midten af padden eller.
Med venlig hilsen



Thomas Stampe
Til top
elendil Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 20-Juni-2010
Sted: Lille skensved
Status: Offline
Point: 466
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér elendil Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2016 kl. 10:03
Nej, det er den til venstre på joypaddet der matcher "option"-knappen på højre side.
Til top
Tstampe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 28-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 660
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tstampe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2016 kl. 10:07
Oprindeligt skrevet af elendil elendil skrev:

Nej, det er den til venstre på joypaddet der matcher "option"-knappen på højre side.

Hmmm - der står vist også endda SHARE på den... Tak.

Er normal til PC, så skal lige vende mig til sådan en boks. Har dog en WII i huset også - men den er jo lige til og simpel....
Med venlig hilsen



Thomas Stampe
Til top
elendil Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 20-Juni-2010
Sted: Lille skensved
Status: Offline
Point: 466
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér elendil Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2016 kl. 10:11
Ja, altså, jeg forsøgte at være en smule sarkastisk :)

I mine øjne er det en typisk teenagefeature på bekostning af... ja, de ting jeg selv værdsætter ved en konsol. Jeg kan godt afsløre at det ikke som hovedfeature er at kunne dele ligegyldigheder på twitter, instagram, facebook, recordere, youtube og hvor ved jeg.
Til top
Tstampe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 28-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 660
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tstampe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2016 kl. 10:44
Oprindeligt skrevet af elendil elendil skrev:

Ja, altså, jeg forsøgte at være en smule sarkastisk :)

I mine øjne er det en typisk teenagefeature på bekostning af... ja, de ting jeg selv værdsætter ved en konsol. Jeg kan godt afsløre at det ikke som hovedfeature er at kunne dele ligegyldigheder på twitter, instagram, facebook, recordere, youtube og hvor ved jeg.

Jeg kan heller ikke umiddelbart se, hvad jeg skal bruge det til... Men på sigt kan det jo være datteren vil benytte dette. Kan man ikke undlade at dele det, men trække "billedet"/filmen ud til sig selv. Man lader undlader vel bare, at ligge det ud på en af de nævnte tjenester.

Da datteren allerede sidder og tager billeder af sine fremskridt i diverse spil på IPAD...

Så må dette jo også lade sig gøre på PS4 - til eget brug.
Med venlig hilsen



Thomas Stampe
Til top
elendil Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 20-Juni-2010
Sted: Lille skensved
Status: Offline
Point: 466
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér elendil Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2016 kl. 10:54
Sandsynligvis. Jeg har aldrig trykket på knappen, så jeg ved ikke hvad der er muligt, men det ville da være overraskende hvis man er tvunget til at dele, som du også skriver.

Husk at købe Last of Us.
Til top
Tstampe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 28-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 660
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tstampe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2016 kl. 19:35
Oprindeligt skrevet af elendil elendil skrev:

Sandsynligvis. Jeg har aldrig trykket på knappen, så jeg ved ikke hvad der er muligt, men det ville da være overraskende hvis man er tvunget til at dele, som du også skriver.

Husk at købe Last of Us.

Jeg prøver mig frem - det primære er - at, få fundet ud af at betjene PS4eren og få lært datteren det.

Så lige på Last of Us - får rigtig god omtale. Spiller du single eller Multiplayer. For så ud til, at der var en multiplayerdel... Formoder det er et "skydespil" eller.... 
Med venlig hilsen



Thomas Stampe
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu