recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvad er meningen med at slette tråde og indlæg?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvad er meningen med at slette tråde og indlæg?

 Besvar Besvar Side  <1234 7>
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2016 kl. 10:15
Jeg vil gerne komme med en kommentar der forklarer min handling. Jeg har den holdning at vi skriver herinde for at hjælpe hinanden med problemer, og oplyse om nye tiltag.

Jeg får en mail fra Bilka om release af en ny iPhone SE som kan forudbestilles nu. Den oplysning har jeg lyst til at dele med jer, fordi den nye tlf er en 5S med 6S indmad. Det udløser en masse indvendinger, som jeg prøver på efter bedste evne at tilbagevise. Det lykkes efterhånden at overbevise et par stykker af jer, om at iPhone SE er et godt alternativ til 6S, og 2200kr billigere.

Det der pisser mig af, er at brugeren Brianigen igen så starter forfra med at fluekneppe omkring at SE er skrevet forkert, og det slet ikke er en forklædt 6S. Og så blir jeg godt knotten over folk der bare skal være på tværs. Længere er den ikke!

Redigeret af Kampus - 07-April-2016 kl. 10:15
Til top
MulleB Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-November-2013
Status: Offline
Point: 745
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér MulleB Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2016 kl. 12:25
så du bliver sur over at nogle brugere prøver at forklare dig at det er forkert det du skriver?
Iphone SE er IKKE er 6S med 4" skærm som du ellers skrev til at starte med i tråden. Og i øvrigt heller ikke som du skriver nu: en 5S med 6S indmad, det er også forkert.
 
 
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2016 kl. 12:43
Kampus, en anden gang kan du så ikke bare springe tråden over i stedet for at bevidst ødelægge den - blot fordi du er uenig i definitionen af en mobiltelefon?
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2016 kl. 12:47
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Kampus, en anden gang kan du så ikke bare springe tråden over i stedet for at bevidst ødelægge den - blot fordi du er uenig i definitionen af en mobiltelefon?

Det var en tråd oprettet af mig selv!
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2016 kl. 12:49
Ja, og?

Er det så forbudt at holde op med at skrive i tråden?


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2016 kl. 12:53
Oprindeligt skrevet af MulleB MulleB skrev:


så du bliver sur over at nogle brugere prøver at forklare dig at det er forkert det du skriver?
Iphone SE er IKKE er 6S med 4" skærm som du ellers skrev til at starte med i tråden. Og i øvrigt heller ikke som du skriver nu: en 5S med 6S indmad, det er også forkert.
 
 

Nej det blev jeg jo netop ikke sur over. Diskussionen kørte på at der er små afvigelser i specs, men at SE i det store hele ER en iPhone 6S i maskinrummet. DET der pisser mig af, er at en Brian lige synes han skal køre noget flueknepperi
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2016 kl. 12:54
Jeg har ikke flere kommentarer. Jeg har handlet fordi jeg blev meget vred over visse brugeres adfærd.
Til top
HenrikStevn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Februar-2014
Status: Offline
Point: 913
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HenrikStevn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2016 kl. 13:59
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Jeg har ikke flere kommentarer. Jeg har handlet fordi jeg blev meget vred over visse brugeres adfærd.


Det er desværre en tendens at nogle brugere ganske enkelt ikke kan finde ud af at deltage i en civiliseret diskussion, uden at ty til personlige fornærmelser og aggressiv adfærd.
Til top
pilehave Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 01-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1260
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pilehave Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2016 kl. 14:32
iPhone SE er i store træk 6s indmad med en 5s skal omkring, med enkelte afvigelser fra 6s som f.eks. skærmopløsning (lavere) og batterikapacitet (også lavere). Jeg kan dog ikke se hvordan en diskussion omkring det skulle hidse folk op i en grad så der både fluekneppes og slettes tråde.

Tag det dog roligt alle sammen?
Til top
Claus P Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 12-Oktober-2013
Sted: Amager
Status: Offline
Point: 349
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Claus P Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2016 kl. 15:11
Oprindeligt skrevet af MulleB MulleB skrev:

så du bliver sur over at nogle brugere prøver at forklare dig at det er forkert det du skriver?
Iphone SE er IKKE er 6S med 4" skærm som du ellers skrev til at starte med i tråden. Og i øvrigt heller ikke som du skriver nu: en 5S med 6S indmad, det er også forkert.
 
 
Men sjovt nok så står Kampus ikke alene med det synspunkt.
Til top
MulleB Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-November-2013
Status: Offline
Point: 745
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MulleB Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2016 kl. 15:59
det kan da godt være, men det gør det jo stadig ikke korrekt, men vil da gerne give ret i at de små forskelle der er, er flueknepperi.
 
og så er tlf'en jo en superfed tlf. til dem der ikke vil have den store skærm.
jeg er nok en af dem der skifter min 5C ud med den nye.
 
mht til sletning af tråden, så synes jeg det er en overreaktion fra Kampus side, men det sker jo en gang i mellem man bliver ophidset :-)
 
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2016 kl. 16:30
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Jeg har handlet fordi jeg blev meget vred over visse brugeres adfærd.


Som skrevet, du kunne jo bare ignorere det der blev skrevet.


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234 7>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu