recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvad er meningen med at slette tråde og indlæg?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvad er meningen med at slette tråde og indlæg?

 Besvar Besvar Side  <12345 7>
Forfatter
Besked
Thomas Jensen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 11-November-2013
Sted: Slagelse, DK
Status: Offline
Point: 441
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomas Jensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2016 kl. 16:45
Hvem ejer de indlæg, der bliver postet?
Recordere.dk eller indlægposterne?

Hvis det er sidstnævnte, så er det bare ærgerligt, Sonny-boy!

Hvis mit indlæg er min ejendom, så kan alle andre hyle og skrige som de ønsker, men jeg kan gøre med det, som jeg har lyst.
Hvis Recordere.dk ejer indlæggene, så er det deres valg om man må slette og rette dem.
AV-udstyr: Apple iPad 9th gen. 64 GB / Apple iPhone SE 3rd gen. 64 GB / JBL Charge 3
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2016 kl. 17:12
Oprindeligt skrevet af Thomas Jensen Thomas Jensen skrev:

Hvem ejer de indlæg, der bliver postet?
Recordere.dk eller indlægposterne?

Hvis det er sidstnævnte, så er det bare ærgerligt, Sonny-boy!

Hvis mit indlæg er min ejendom, så kan alle andre hyle og skrige som de ønsker, men jeg kan gøre med det, som jeg har lyst.
Hvis Recordere.dk ejer indlæggene, så er det deres valg om man må slette og rette dem.


Hvilken interesse har du i at tage ejerskab over et indlæg du har skrevet på den måde, at du dermed mener du kan gøre med det, som du har lyst til?

Personligt er jeg da fløjtende ligeglad. Men det forstyrrer forumet, hvis alle begyndte at slette/redigere deres "ejerskab" i trådene, bare fordi de kan. Som Lars skrev, så var tråden jo nærmest ulæselig. Hvem skulle have interesse i at have sådan noget liggende. Du/jeg, recordere eller andre? Mit bud - Ingen!


Til top
Brianigenigen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Maj-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 624
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brianigenigen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2016 kl. 17:25
Beklager at jeg har været skyld i, at tråden er blevet slettet, jeg fluekneppede ikke ( ikke hvad jeg mener i hvert fald)
Mente bare der stod noget forkert, og tilføjede også, at der var andre steder den kunne forudbestilles
Ikke noget hån, eller noget nedladende.
En skam tråden er slettet, for jeg ville da gerne vide lige nøjagtig hvad der var af flueknepperi.
 
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2016 kl. 17:33
Jeg er helt enig i, at det er delæggende, at tråde kan slettes/redigeres til ukendelighed. Også når det gælder salgstråde.
Jeg håber med det nye forum, at det bliver muligt at kunne låse tråde for redigering, efter en given periode (15-30 min.?)


Oprindeligt skrevet af HenrikStevn HenrikStevn skrev:

Det er desværre en tendens at nogle brugere ganske enkelt ikke kan finde ud af at deltage i en civiliseret diskussion, uden at ty til personlige fornærmelser og aggressiv adfærd.


Tak for dagens griner!

M.v.h.
Til top
slumbert Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-November-2009
Status: Offline
Point: 1977
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér slumbert Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2016 kl. 20:10
Oprindeligt skrevet af HenrikStevn HenrikStevn skrev:

 

Det er desværre en tendens at nogle brugere ganske enkelt ikke kan finde ud af at deltage i en civiliseret diskussion, uden at ty til personlige fornærmelser og aggressiv adfærd.

Du holder dig ikke selv tilbage når det kommer til fornærmelser. 
endnu en hifi-flygtning

Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål

Til top
Lennon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lennon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2016 kl. 23:01
Der er forskel på fornærmelser, og på at blive fanget i faktuelle kendsgerninger - hvilket vel reelt var det der fik Kampus til at trække sig . Det første har vi moderatorer til at vurdere . . .
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox
Pioneer LX86
Jamo D8 surround m SUB
Nikon D7100
DELL 2408WFP skærm
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-April-2016 kl. 00:11
Oprindeligt skrevet af Lennon Lennon skrev:

Der er forskel på fornærmelser, og på at blive fanget i faktuelle kendsgerninger - hvilket vel reelt var det der fik Kampus til at trække sig . Det første har vi moderatorer til at vurdere . . .

Nogle opfatter uenighed som en fornærmelse. Sådan er mennesker heldigvis så forskellige. 
På et skreven medie, der gør det ikke tingene bedre/nemmere. 
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-April-2016 kl. 00:44
Oprindeligt skrevet af Lennon Lennon skrev:

Der er forskel på fornærmelser, og på at blive fanget i faktuelle kendsgerninger - hvilket vel reelt var det der fik Kampus til at trække sig . Det første har vi moderatorer til at vurdere . . .

Sikken en gang vrøvl. Jeg har redegjort for mine bevæggrunde. Iøvrigt er SE en 5S med 6S indmad som der står her:

http://nyheder.tv2.dk/tech/2016-04-07-billig-iphone-er-nu-ude-et-kedeligt-salgshit-fra-apple?utm_source=Twitter&utm_campaign=tv2newsdk&utm_medium=Social
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-April-2016 kl. 01:24
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af Lennon Lennon skrev:

Der er forskel på fornærmelser, og på at blive fanget i faktuelle kendsgerninger - hvilket vel reelt var det der fik Kampus til at trække sig . Det første har vi moderatorer til at vurdere . . .

Sikken en gang vrøvl. Jeg har redegjort for mine bevæggrunde. Iøvrigt er SE en 5S med 6S indmad som der står her:

http://nyheder.tv2.dk/tech/2016-04-07-billig-iphone-er-nu-ude-et-kedeligt-salgshit-fra-apple?utm_source=Twitter&utm_campaign=tv2newsdk&utm_medium=Social

Var det 6S som Apple lancerede i september? Det er den som de henviser til på TV2.

Anyway - Når nogle personer bliver ved med at påstå, at det ikke er det samme, så lad dem påvise hvori forskellen består. Det der med at slette indlæg, det er en skidt ide, synes jeg. Det tjener ihvertfald intet formål for udenforstående. Hvorimod hvis man havde bibeholdt tråden, så kunne andre jo risikere at blive klogere af det, altså når man lige har hakket sig igennem al det uvæsentlige Wink

 
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-April-2016 kl. 08:11
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:


Sikken en gang vrøvl. Jeg har redegjort for mine bevæggrunde. Iøvrigt er SE en 5S med 6S indmad som der står her:

http://nyheder.tv2.dk/tech/2016-04-07-billig-iphone-er-nu-ude-et-kedeligt-salgshit-fra-apple?utm_source=Twitter&utm_campaign=tv2newsdk&utm_medium=Social


TV2 er nemlig guder, hvad angår tech-specs - eller noget?

Læs:
http://www.macrumors.com/roundup/iphone-se/
Så finder du ud af af den har størrelse som en 5/5S, har nogle dele fra 5S serien og andre fra 6S serien.

Det kan aldrig blive en 5S med 6S indmad, når den mangler fingerprint sensor, 3D touch og frontkamera fra 6S.
Til gengæld har man valgt en kasse der ligner 5S til forveksling, lagt processor, RAM og rear kamera i fra en 6S og valgt at implementere samme front flash ved hjælp af skærmen som på en 6S. Logoet på bagsiden er samme type som 6S

Og så har den endnu bedre batteritid end både 5S og 6S. Til gengæld har man brugt højttalerne fra en 5S.

Så den er hverken det ene eller det andet. Den er sin egen!


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
pilehave Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 01-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1260
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pilehave Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-April-2016 kl. 08:18
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:


Sikken en gang vrøvl. Jeg har redegjort for mine bevæggrunde. Iøvrigt er SE en 5S med 6S indmad som der står her:

http://nyheder.tv2.dk/tech/2016-04-07-billig-iphone-er-nu-ude-et-kedeligt-salgshit-fra-apple?utm_source=Twitter&utm_campaign=tv2newsdk&utm_medium=Social


TV2 er nemlig guder, hvad angår tech-specs - eller noget?

Læs:
http://www.macrumors.com/roundup/iphone-se/
Så finder du ud af af den har størrelse som en 5/5S, har nogle dele fra 5S serien og andre fra 6S serien.

Det kan aldrig blive en 5S med 6S indmad, når den mangler fingerprint sensor, 3D touch og frontkamera fra 6S.
Til gengæld har man valgt en kasse der ligner 5S til forveksling, lagt processor, RAM og rear kamera i fra en 6S og valgt at implementere samme front flash ved hjælp af skærmen som på en 6S. Logoet på bagsiden er samme type som 6S

Og så har den endnu bedre batteritid end både 5S og 6S. Til gengæld har man brugt højttalerne fra en 5S.

Så den er hverken det ene eller det andet. Den er sin egen!


Klaus


Der er Touch ID i iPhone SE.

Redigeret af pilehave - 08-April-2016 kl. 08:18
Til top
spoxy Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-August-2006
Sted: Brøndby,Denmark
Status: Offline
Point: 1141
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér spoxy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-April-2016 kl. 08:56
Ligsom der også er det i 5S
OLED77C8 - Marantz SR5013 - Apple TV 4K - Nintendo wii
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12345 7>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu