recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Stofa digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - STOFA web tv på MAC ikke muligt mere ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

STOFA web tv på MAC ikke muligt mere ?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
andershede Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 23-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér andershede Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: STOFA web tv på MAC ikke muligt mere ?
    Sendt: 07-April-2016 kl. 20:13
Med diverse opdateringer er en Mac nu med Safari 64 bit og det er den eneste browser som Stofa accepterer på mac. Det er jo ret vildt. Man kan heller ikke længere vælge 32bit kompatilitet på safari.

Så er det slut med webtv på mac? Så er det også tæt på at være slut med mig og Stofa. Det er ikke meget jeg bruger det, men jeg havde lige en niche her med et par kanaler, men det kan jeg ikke bruge mere
Til top
andershede Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 23-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér andershede Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2016 kl. 20:18
Nå den virker nu. Men jeg synes bestemt den skriver at det kræver 32 bit safari og den nægtede før.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2016 kl. 20:56
Har lige prøvet på min Macbook Pro. Der kan ikke ses noget, da ALT kræver abonnement til et eller andet

Og det undrer, da app til iPad og iPhone både virker med live TV og DR Arkiv
Til top
bleed_blue Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 04-September-2005
Sted: Støvring
Status: Offline
Point: 389
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bleed_blue Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2016 kl. 21:41
Virker fint hos mig. Kort test her torsdag aften, men det kørte også fint både tirsdag og onsdag til Champions League.

MacBook Pro med Safari 9.1 på OS X 10.11.4
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-April-2016 kl. 16:41
De gamle brugte altid chrome. Virkede ganske fint. Men de er så lige blevet solgt til yousee - så nu har de hverken ordentligt TV signal eller ordentlig trådløst netværk mere så de ikke engang kan se det på computer.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu