recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > IP TV og WebTV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ny boks fra Yousee ved skft fra Trefor.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ny boks fra Yousee ved skft fra Trefor.

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Christian1955 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 17-April-2016
Sted: Sydjylland
Status: Offline
Point: 7
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Christian1955 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Ny boks fra Yousee ved skft fra Trefor.
    Sendt: 17-April-2016 kl. 14:35
Hej

Jeg er for nylig blevet skiftet fra Trefor Waoo til Yousee

Fiberboksen er den samme.
Hastighed er den samme 50/50
Routeren er den samme Tilgin boks
Det eneste nye er en lille Yousee boks ved fjersynet og så har jeg fået DVB-C tilbage igen til resten af fjernsyn i huset som er koblet op via coax :-)

Den gamle IPTV boks fra Trefor, en AirTies 7130, fik jeg besked på at den kunne jeg bare arkivere lodret. Men ingen jeg smider den ud tænkte jeg på om man kan få adgang til de optagelser der ligger på HDD, jeg har et par optagelser fra TV2 med min egen søn, som jeg da gerne vil gemme.

Nogen er ved noget om det er muligt af trække de udsendelser ud af boksen evt. via at tage HDD ud.

M.v.h.
Christian
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-April-2016 kl. 14:42

Det kan tænkes, at optagelserne er krypteret til HDDen, eller de er i et format som måske ikke kan læses af anden enhed.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-April-2016 kl. 15:02
Oprindeligt skrevet af Christian1955 Christian1955 skrev:

  Nogen er ved noget om det er muligt af trække de udsendelser ud af boksen evt. via at tage HDD ud. 


Hej.

Lad Harddisken blive i AirTies 7130'en.

Hvis du kan finde en gammel VHS Video båndoptager, som du kan tilslutte med et scart kabel, kan du overspille optagelserne fra AirTies 7130' en og til VHS bånd.

Hvis du ønsker at overspille fra HDMI stikket og til en PC bliver det mere besværligt.
Jeg foreslog dog en mulighed i min anden post en anden tråd. Her er et link, det er indlægget fra  02-April-2016 kl. 13:28:

http://forum.recordere.dk/hvilken-bluray-hdd-optager-til-waoo-fiber-tv_topic146015_page2.html

Hilsen Carsten.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-April-2016 kl. 15:14
Hvis du kan finde en gammel HDD recorder, kan du trække optagelserne ud af boksen via scart, og herefter brænde dem på DVD
Til top
Christian1955 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 17-April-2016
Sted: Sydjylland
Status: Offline
Point: 7
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Christian1955 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-April-2016 kl. 23:02
OK, det lyder da som det er et forsøg værd!
Jeg har en gammel vhs, så det skal prøves :-)

Hvis man har et gammelt fjernsyn hvor man kan koble op med scart, kan man så også se de udsendelser man har optaget?

Tak for alle svarene, jeg vender tilbage og ser om det virker.

M.v.h.
Christian

Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-April-2016 kl. 00:15
Oprindeligt skrevet af Christian1955 Christian1955 skrev:

  Hvis man har et gammelt fjernsyn hvor man kan koble op med scart, kan man så også se de udsendelser man har optaget? 



Hej.

Ja, Gammelt eller Nyt Fjernsyn, bare det har SCART.

Men jeg tror, at man stadig kan få overført VHS bånd til DVD hos visse firmaer.

Hilsen Carsten.
Til top
Pade2204 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Maj-2005
Status: Offline
Point: 1048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pade2204 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2016 kl. 23:57
Kan du fortælle mere om den der DVB-C boks/converter?
Er det en der følger med, eller hvordan fungerer den?
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu