recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Bærbare medie afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Trådløse høretelefoner til træning
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Trådløse høretelefoner til træning

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked Baglæns sortering
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 5990
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rhsin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Trådløse høretelefoner til træning
    Sendt: 10-Juli-2016 kl. 21:47
Jeg gav min kone et par nuforce optoma be6 købte dem på amazon.de til 116 euro + fragt https://www.amazon.de/gp/aw/d/B016D4OMR8/ref=oh_aui_i_d_old_o0_img?ie=UTF8&psc=1 hun skulle lige vænne sig til dem, men er glad for dem nu, god batteritid, og rækker i hele træningslokalet som er ca 450m2 hvor tlf bliver liggende i tasker
Mvh

René
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juli-2016 kl. 20:37
har et par jabra sport wireless+ som egentlig er ganske ok, men lider under dårlig batteritid (de ER gamle) og at jeg har en meget smal øregang så de sidder af h til på mig (til gengæld er der fm radio bygget direkte ind, det er mega fedt). Fandt nogle "billige" beats powerbeats2 wireless, og dem er jeg temmelig meget gladere for. De holder længere på batteri (ca. 6timer) og sidder bare voldsomt meget bedre. Bruger dem primært på crosstrainer eller løbebånd. Løber aldrig med hovedtelefoner udenfor. Bilister i Århus og omegn kan ikke køre bil, så man er sg seriøst nødt til at være opmærksom på hvad der sker selvom man ikke lige nødvendigvis løber direkte på en vej.

Powerbeats wireless er temmelig tæt på jabra's sport pace i design og funktionalitet. (men jabra's til ca. halv pris! De var bare ikke kommet ud dengang jeg købte mine beats)
Til top
pnn Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 22-Februar-2010
Sted: danmark
Status: Offline
Point: 92
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pnn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2016 kl. 20:01
Hejsa
 
Jeg starter lige med at sige jeg er lidt I same situation, leder nemlig også efter nye.
 
Første ting hold dig væk fra plantronics backbeat go 2, kan simplet hen ikke holde mine I ørerne efter et lille stykke tid.
 
næste ting de "nyere" jaybird x2, skulle være en del forbedret I henhold til pasform så dem overvejer jeg meget selv.
Efter en unboxing/review på youtube så jeg han satte dem I øret hvor han kørte ledningen over øret, Er dette en mulighed på den version du har, hvis ja ændre det på komforten ???
 
Ellers er jeg kommet frem til, at jeg nok selv er bedst tjent med en bøjle version af en slags. kan personlig ikke klare jeg skal justere mine hele tiden, så jeg har også jabra sport pace I min overvejelse er næsten lige glad med om lyden måske er ringere ind jaybird x2 da musikken hurtigt bare bliver "støj" på mine løbeture
 
 
Peter
Til top
Rolf Lemmike Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-Maj-2007
Status: Offline
Point: 1054
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rolf Lemmike Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2016 kl. 19:34
Bruger Sony MDR8000BT. Både til løb og træning. Sidder klippestabilt.
Til top
DInovo Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 30-Oktober-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 98
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DInovo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-April-2016 kl. 13:05
Jeg er på jagt efter nogle trådløse høretelefoner til brug i fitness center. Jeg har efterhånden prøvet en del syntes jeg, men har endnu ikke fundet noget godt match.

Jeg har bl.a. prøvet Jaybird BlueBuds X og Monster - iSport Wireless.
Fælles for dem, er af jeg efter relativt kort tid, får ondt i ørene, og er nødt til at pille dem ud.

Jeg har også nogle Bose SIE2i, som jeg benytter til gåturer og andet. Dem er jeg meget glade for, mærker stort set ikke jeg har dem i - men de er ikke trådløse, som er et krav.

Der findes andre, in-ear modeller, men jeg er bange for oplevelsen vil være det samme - og det er ved at blive en dyr fornøjelse at teste dem af ;-)

On-ear kan jeg heller ikke holde ud at have på, så det er også udelukket.
Eneste mulighed der er tilbage, er så around-ear høretelefoner. Første tanke man får, er at de er lige i den store ende, dog uden jeg har prøvet det.
Jeg går derfor og overvejer at købe et par Bose SoundLink around-ear hovedtelefoner II. Jeg har prøvet dem i butikken, og oplever dem som utroligt behagelig at have på. 
De lukker selvfølgelig ørene inde, så der kan opstå sved, men det må man så tage med. Jeg er også obs på, at de ikke er bygget til træningsbrug mht sved osv - nu sveder jeg dog ikke voldsomt meget, så anser det ikke som et issue, umiddelbart.

Men inden jeg endnu engang forsøger at købe nogle høretelefoner, ville jeg høre, om der er noget jeg har overset? Et anden mærke, model eller lign., jeg skal kigge på?
Jeg er ikke voldsomt audiofil, skal det siges.

Til info har jeg kigget på Beats Solo2 og Studio. Begge wireless. Solo2 kan jeg ikke lide, da det er on-ear. Studio sad ok, men de er endnu større end Bose og syntes ikke rigtig de gav mig mere, end Bose gjorde.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu