|
Panasonic TX-43CX750E 3D Problem. |
Besvar | Side <1 2345> |
Forfatter | |
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ok så forstår jeg det bedre. Synes også Pana TV er blevet bedre siden mit første Pana 50PV600 i 2007
|
|
kimila
Super bruger Oprettet: 01-August-2004 Sted: 2730 Herlev. Status: Offline Point: 312 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej.
Så er jeg tilbage med nyheder. For at gøre en lang historie kort så fortæller jeg hvad der er sket her for ca en måned siden. Som sagt så endte den i forbrugerklage nævnet. Ca for en måned siden ringede en sagkyndig til mig og vil gerne hjem på min bopæl sammen med chefen for Budding radio og tv (BRT) og undersøge mit Panasonic TX-43CX750E tv. Vi aftalte en tid de kunne kommer på og jeg spurte en ven om han vil være til stede, det var ok for ham. Dagen kom og de var der ved 10:15 tiden som aftalt. Tv'et var stillet op på et lille bord i stuen og vi satte os i sofaen. Den sagkyndige havde nogle forskellige film med i 3D som han så satte i afspilleren. Der blev kikket både siddende og stående og hvis billedet var ok i den ene side var det noget skidt i den anden side, lige meget hvilken 3D film der var sat i afspilleren. Lige pludselig vendte chefen fra Buddinge radio og tv 180 grader og sagde, nu kunne han da godt se at det ikke var som det skulle være. Den sagkyndige skrev så en masse ned i sin vudering af sagen. Ca. 14 dage efter ringede den sagkyndige og fortalte at de var trætte af sagen og ville betale mig beløbet tilbage for det jeg har givet for tv'et og det var 8999,- kr. Da jeg også havde tegnet en 5 årig forsikring vil jeg da også have det tilbage og det var 1115,-kr. Det vil sige 10114,- kr. Den sagkyndige vil ringe tilbage men skulle lige tale med BRT og de blev så enige om at betale mig 10000,- kr tilbage. Det godtog jeg og aftalte at jeg vil køre ned med tv'et til dem når jeg har fået mine penge. Jeg har nu fået mine penge og sagen er hermed slut. |
|
mvh
kimila |
|
Hother
Platin medlem hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23899 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tillykke med en god løsning, det glæder mig
|
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvor er det godt at du holdt fast i din ret
|
|
O'Riley
Bruger Oprettet: 23-Januar-2009 Sted: Århus, Denmark Status: Offline Point: 171 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja super godt du holdte fast i din ret, men hold da kæft man kan ikke sætte en pris på den tid og de kræfter du har lagt i sagen. Alt den kørsel, og flytning frem og tilbage, bare for at blive holdt for nar... Virker som om de bare ikke vil ombytte eller betale pengene tilbage. Det er da super ærgeligt den skal igennem forbrugerklagenævnter for noget der åbenlyst er en fejl. Virkelig ringe butik og kundeservice.
|
|
JeTex
Guld medlem Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3771 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har så aldrig oplevet dårlig kundeservice i den butik. |
|
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
|
MulleB
Guld medlem Oprettet: 29-November-2013 Status: Offline Point: 745 |
Funktioner
Tak(0)
|
og du har en reklamation i den butik?
til OP: det er helt vildt at det skal tage så lang tid, og du bliver ikke engang kompenseret? |
|
C. Johansen
Guld medlem Oprettet: 16-April-2012 Status: Offline Point: 636 |
Funktioner
Tak(0)
|
Selv om slutresultatet blev tilfredsstillende, er det jo sørgelig læsning. Argumenterne for at handle i fysiske butikker i Danmark bliver unægtelig noget tyndslidte. Og så fik vi endnu engang bekræftet, hvad der kommer ud af at benytte Service Center Gruppen i Pandrup. Det er servicecenteret, man efter min erfaring kun benytter én gang.
|
|
kimila
Super bruger Oprettet: 01-August-2004 Sted: 2730 Herlev. Status: Offline Point: 312 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jo, det har været en hård omgang men sådan er det.
Da sagen var afgjort sagde chefen for BRT at de sad fast i Service Center Gruppens afgørelse af tv'et. Skal det forstås på den måde, hvis Service Center Gruppen siger tv'er ok så må det være ok. En kompensation oven i vil da have været rart, men det er nok for sent nu. Syntes BRT slipper for billigt. Tak for de pæne ord. Redigeret af kimila - 26-Maj-2017 kl. 16:42 |
|
mvh
kimila |
|
kimila
Super bruger Oprettet: 01-August-2004 Sted: 2730 Herlev. Status: Offline Point: 312 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ved ikke hvordan man sletter et indlæg.
Der var to af den samme. Redigeret af kimila - 26-Maj-2017 kl. 16:43 |
|
mvh
kimila |
|
kimila
Super bruger Oprettet: 01-August-2004 Sted: 2730 Herlev. Status: Offline Point: 312 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det skal lige siges at jeg nu har købt et nyt tv til min stue men IKKE hos BRT der handler jeg ikke mere.
Jeg har så investeret i et Panasonic TX-65EX780E, glæder mig til at de kommer med det. |
|
mvh
kimila |
|
Bruger udmeldt 38
-- Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Funktioner
Tak(0)
|
Åbenbart. Men det betyder ikke, at BRT ikke går til Panasonic Nordic nu, for at få dem til at æde nettoprisen. M.v.h. |
|
Besvar | Side <1 2345> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |