recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller > PS4
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Save Mode
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Save Mode

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
BJEPSEN.COM Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 30-Juli-2011
Status: Offline
Point: 128
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BJEPSEN.COM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Save Mode
    Sendt: 19-Maj-2016 kl. 23:09
Hej alle

Jeg har lige fået PS4 med posten idag og fik den sluttet til og det gik da også godt jeg satte den til at downloade
Et racer spil (F1-15) og det skulle den bruge en lille time på fint jeg gik op og handlede da jeg kom hjem og kiggede til den havde den slukket sig selv ok jeg tændte den men den slukkede igen uden der kom billed på TV
Kiggede på nettet fandt frem til opstart i safe mode jeg gav den en Update System Software
Det virkede ikke så blev det restere default settings det virkede heller ikke så blev detreinstall system software
Det gik den også igang med men efter 15-20 min slukkede lyset i PS4 nu kan den kun safe mode hver gang jeg prøver at genstarte den eller andet så slukker den bare og så er det det

HJÆLP

MVH
BJepsen
BeoVision 12-65 NG, BeoSystem 4, BL-11, BL-6000, BL-4, ATV-4, Synology DS216-Play, Panasonic DMR-BCT84, WAOO 4K TV-Boks
Til top
svsommer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Oktober-2006
Status: Offline
Point: 1151
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér svsommer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Maj-2016 kl. 12:36
Oprindeligt skrevet af BJEPSEN.COM BJEPSEN.COM skrev:

Hej alle

Jeg har lige fået PS4 med posten idag og fik den sluttet til og det gik da også godt jeg satte den til at downloade
Et racer spil (F1-15) og det skulle den bruge en lille time på fint jeg gik op og handlede da jeg kom hjem og kiggede til den havde den slukket sig selv ok jeg tændte den men den slukkede igen uden der kom billed på TV
Kiggede på nettet fandt frem til opstart i safe mode jeg gav den en Update System Software
Det virkede ikke så blev det restere default settings det virkede heller ikke så blev detreinstall system software
Det gik den også igang med men efter 15-20 min slukkede lyset i PS4 nu kan den kun safe mode hver gang jeg prøver at genstarte den eller andet så slukker den bare og så er det det

HJÆLP

MVH
BJepsen
Hej
BJepsen
Jeg har sammen problem både før og efter den har været en tur forbi sonyAngry
Besked fra sony var ps4 opdateret til seneste software og efter dette ingen fejl konstateretAngry
jeg har lige i dette minut rodet med den igen.
hvis du tager strømmen fra ps4 i 5minuter vil den så starte igen?
Mvh
Svsommer
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu