recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Uafhængig guide til YouSee kabel-tv 2016
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Uafhængig guide til YouSee kabel-tv 2016

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15689
Funktioner Funktioner   Tak (2) Tak(2)   Citér Lars Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Uafhængig guide til YouSee kabel-tv 2016
    Sendt: 23-Maj-2016 kl. 21:23



Vilhelm Olsen har opdateret den store uafhængige guide til YouSee kabel-tv og streaming.

Hent den her


God fornøjelse
Vilhelm Olsen og recordere.dk teamet

Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
Roland Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Maj-2009
Sted: Kbh's Vestegn
Status: Offline
Point: 1220
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Roland Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Maj-2016 kl. 03:07
 for det flotte arbejde Vilhelm. Stor respekt herfra.
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q
Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks
Til top
Vilhelm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Marts-2009
Sted: København Ø
Status: Offline
Point: 1508
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vilhelm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Maj-2016 kl. 10:14
Denne plads vil jeg bruge til nyheder og rettelser./Vilhelm Olsen

29. maj 2016.  Rettelse om pause-funktioner på den udgåede Samsung-boks uden harddisk
(Samsung SMT-H3106). Det er ikke korrekt, at boksen mangler pausefunktioner.


Redigeret af Vilhelm - 29-Maj-2016 kl. 20:57
Venlig hilsen, Vilhelm
Til top
HiFi_Geek Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 15-Februar-2015
Sted: København
Status: Offline
Point: 42
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HiFi_Geek Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2016 kl. 08:40
Hej Vilhelm. Tak for en fin opdatering af din guide! Super arbejde!

2 kommentarer. Jeg mener godt, at jeg kunne pause med Samsung boksen uden harddisk. Jeg kan dog ikke tjekke det mere. 

Og YouBio boksen mener jeg kun kan bruges til kodet tv i Trefor området. Og skal den ikke altid tilsluttes til internettet? Jeg har dog ikke haft boksen. 
Til top
Vilhelm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Marts-2009
Sted: København Ø
Status: Offline
Point: 1508
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vilhelm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2016 kl. 11:20
Oprindeligt skrevet af HiFi_Geek HiFi_Geek skrev:

Hej Vilhelm. Tak for en fin opdatering af din guide! Super arbejde!

2 kommentarer. Jeg mener godt, at jeg kunne pause med Samsung boksen uden harddisk. Jeg kan dog ikke tjekke det mere. 

Og YouBio boksen mener jeg kun kan bruges til kodet tv i Trefor området. Og skal den ikke altid tilsluttes til internettet? Jeg har dog ikke haft boksen.

Tak.
Du har ret hvad angår pause-funktioner i Samsung-boksen  uden harddisk (Samsung SMT-H3106).
I dens vejledning om et par af tasterne på dens fjernbetjening står dette:
Spol frem/tilbage: Bruges til at søge fremad eller tilbage og til at slette det, man har indtastet.
AFSPIL/: Bruges til at starte/pause en afspilning i CINEMA. Sætter live-tv på pause.
En YouBio Boks kan modtage de ukodede kanaler i en fast tv-pakke fra YouSee via kabel-tv-nettet uden at være tilsluttet internettet. Det ved jeg med sikkerhed.

Kodede Ekstrakanaler og Bland Selv-kanaler kan YouBio-boksen ikke modtage via kabelnettet, men den kan streame dem som live tv-kanaler, når boksen er tilsluttet internettet. Ligeledes kan den streame film og serier og tv-arkiv-udsendelser. Hvad der kan streames, afhænger selvfølgelig af kundens abonnementer hos YouSee.

Fiberbredbåndskunderne hos Trefor har ved overgangen til YouSee fået en YouBio-boks, og den skal i sagens natur have internetforbindelse.  Det er oplyst, at disse kunder nu kan bruge YouSee's nye Tv-boks.


Redigeret af Vilhelm - 29-Maj-2016 kl. 11:26
Venlig hilsen, Vilhelm
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu