recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Læder taske til iPhone 6S
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Læder taske til iPhone 6S

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Chrizzy Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet
Avatar

Oprettet: 17-Juli-2009
Status: Offline
Point: 499
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Chrizzy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Læder taske til iPhone 6S
    Sendt: 26-Maj-2016 kl. 12:01
Hej,

Er der nogen der har gode erfaringer med en taske til en iPhone 6S så hører jeg gerne.
Jeg er ikke på udkig efter et omslag der også har plads til kreditkort osv. bare sådan en taske, man kan have sin iPhone 6S i.

Jeg har et tyndt silikone cover på den, og panserglas, så hvis nogen har erfaringer med en taske, der kan rumme iPhone'en med det på samme tid, kunne det være super.

Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Maj-2016 kl. 12:51
Til top
Chrizzy Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet
Avatar

Oprettet: 17-Juli-2009
Status: Offline
Point: 499
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Chrizzy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Maj-2016 kl. 12:52
Jeg er godt klar over de har en del, men som sagt, så skal tasken/etuiet passe til en iPhone 6S med bagcover og panserglas også, hvilket jo gør den lidt større
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Maj-2016 kl. 12:56
Så findes der vist kun futteraler med åbning i toppen. Det er da let at rykke siliconecoveret af når lædercasen skal anvendes. For det er vel ikke meningen at du både vil beskytte med silicone og læder på een gang?
Til top
Chrizzy Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet
Avatar

Oprettet: 17-Juli-2009
Status: Offline
Point: 499
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Chrizzy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Maj-2016 kl. 13:15
Ja, de skal også være åbne i toppen. Så det nærmest er sådan en pose man propper telefonen ned i.

Og nej, det er ikke meningen, men når jeg er ude på golfbanen eller telefonen ligger i sportstasken så er det rart bare at kunne proppe den derned i for at tage det værste støv og smuds.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Maj-2016 kl. 13:23
Kender det godt. Har også silicone cover på min, da det også beskytter forsiden med de forhøjede kanter. Har ikke skærmbeskytter på og 6S er forsynet med ekstra ridsefast glas, så for mig er det ikke nødvendigt. Men når tlf skal smides i en sportstaske eller lign., har jeg en stofpose, så den ikke blir ridset.
Til top
Chrizzy Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet
Avatar

Oprettet: 17-Juli-2009
Status: Offline
Point: 499
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Chrizzy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Maj-2016 kl. 13:27
Har også overvejet bare at proppe den ned i en strømpe, men jeg har til min iPad sådan et lækkert læder etui jeg bare kan proppe den ned i, og på indersiden er der sådan noget mikrofiber stof, som beskytter den. Så tænkte det samme nok er lavet til en iPhone
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Maj-2016 kl. 13:53
Har kigget lidt på de andre tasker. Den her er med aftagelig lædercover i lædertaske, og ligner noget du kan bruge. Den er også dyr og eksklusiv.

http://www.mytrendyphone.dk/shop/iphone-6-6s-161247p.html
Til top
Chrizzy Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet
Avatar

Oprettet: 17-Juli-2009
Status: Offline
Point: 499
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Chrizzy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Maj-2016 kl. 14:11
Godt bud Kampus, den er faktisk fed Thumbs Up
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Maj-2016 kl. 14:49
Jep den er fed
Til top
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Marts-2007
Status: Offline
Point: 2811
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper_J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Maj-2016 kl. 15:12
Oprindeligt skrevet af Chrizzy Chrizzy skrev:

Har også overvejet bare at proppe den ned i en strømpe

Gør det, det giver ingen mening at købe en lækkert designet telefon for så at klaske et grimt gummi cover ovenpå.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Maj-2016 kl. 15:43
http://www.ebay.de/itm/Luxury-Leather-Pull-Tab-Slide-In-Case-Cover-Sleeve-Pouch-iPhone-6s-6s-Plus-/182061207435?var=&hash=item2a63b18f8b:m:mljnmFtxKkUhqMuVYaSltog

Jeg bruger sådan en her (eller rettere en lignende der passer til min 4S).
Ingen panser, ingen silicone, bare læderposen og så i lommen. Efter 4 år er den stadig pæn og har aldrig fået skiftet noget.....


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu