recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - anbefal en bt højttaler
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

anbefal en bt højttaler

 Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked Baglæns sortering
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: anbefal en bt højttaler
    Sendt: 06-Juni-2016 kl. 19:50
Ok, jamen så er hun vel bare kvalitetsbevidst
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juni-2016 kl. 18:46
Pigebarnet er en pige på 28, som jeg ikke er fader til ;)

Hun har selv betalt (så vidt jeg ved) hun har bare spurgt mig til råds.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juni-2016 kl. 18:28
Jeg havde sgu også valgt den dyrere B&O hvis farmand betalte
Til top
Hancock Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-Maj-2005
Sted: Valby
Status: Offline
Point: 544
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hancock Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juni-2016 kl. 17:48
Sådan !
Din datter er sgu cool
/Hancock
Livet er bare for kort til interlaced TV og lorteøl
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juni-2016 kl. 10:41
Tak for alle jeres svar.

Jeg tog hende med ud at høre en gang til, og diskuterede frem og tilbage med hende, hvad hun følte hun oplevede ved de forskellige højttalere. 
Resultatet blev at hun vaklede mellem bose soundtouch 10 og Beolit 15. Valget blev dog, til den dobbelte pris, en beolit 15 ud fra en samlet vurdering af lyd og udseende.
Til top
joensson Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 07-Februar-2006
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér joensson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Maj-2016 kl. 09:04
Oprindeligt skrevet af aerik aerik skrev:

Nu har hun så sendt mig dette link http://www.av-connection.dk/?PGr=7447 , men er det ikke en gammel model, og hvordan performer den?

Umiddelbart har hun indsluset sig, efter jeres anbefalinger, til en zipp, stor model, beoplay s3 eller bose soundtouch 20


Jo det er den forrige model - du kan se de aktuelle modeller her:
https://www.libratone.com/dk/soundspace-speakers

Jeg har ikke nogen af de nævnte højttalere, tror ikke engang jeg kender nogen der har dem, så kan ikke udtale mig om hvordan de lyder :)

/Flemming


Redigeret af joensson - 31-Maj-2016 kl. 09:05
Til top
JeTex Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-Februar-2011
Sted: Nordsjælland
Status: Offline
Point: 3771
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JeTex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Maj-2016 kl. 20:23
Jeg kender ikke lyden på de nævnte bt højttalere, men er meget positivt overrasket over Kreafunk. Den spiller fremragende og rigeligt højt, med en veldefineret lyd ( i stereo ). Vi har en lille Argon DAB stereo model til 1200kr,( køkkenradio ), den får baghjul af Kreafunk aGroove til den halve pris.
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101
Rega P8 Apheta3
Aria MK3 RIAA
Dynaudio Confidence 50
Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS   B&W ASW650
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Maj-2016 kl. 18:46
Oprindeligt skrevet af Beanie Beanie skrev:

Lad hende da selv bestemme.

Jeg lader hende med glæde selv bestemme, men når hun kommer til mig, for at spørge om råd, prøver jeg da bare at give hende det bedste råd jeg kan, og det er så her folk herinde kommer på banen.

Når hun spørger mig direkte: "kan man købe denne?" og jeg ikke kender til den, contra den nye model, så er det vel ok at spørge?


Og ja, mit første bud til hende var også, tag ud at lytte!
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Maj-2016 kl. 18:44
Oprindeligt skrevet af JeTex JeTex skrev:

Kreafunk aMoove eller Kreafunk aGroove, den sidste modtog jeg som gave, og spiller/lyder fremragende.


sidder lige selv og bliver nysgerrig, kan de reelt spille op, på samme måde som fx beoplay a1 og a2, eller?

Altså kan de benyttes som primær kilde?
Til top
Beanie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: DK
Status: Offline
Point: 1596
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Beanie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Maj-2016 kl. 18:40
Lad hende da selv bestemme.
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Maj-2016 kl. 18:21
Nu har hun så sendt mig dette link http://www.av-connection.dk/?PGr=7447 , men er det ikke en gammel model, og hvordan performer den?

Umiddelbart har hun indsluset sig, efter jeres anbefalinger, til en zipp, stor model, beoplay s3 eller bose soundtouch 20
Til top
Lygtemanden Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-Maj-2007
Status: Offline
Point: 245
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lygtemanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2016 kl. 16:05

JBL Xtreme


http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/hojttalere/JBLXTREMEBK/jbl-xtreme-tradlos-hojttaler-sort
Sony 55x9005b
Sony PS4
Panasonic DMP BDT310
Harman Kardon AVR 370
JBL LS80
JBL LS40
JBL LS Center
JBL LS 120P
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu