recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - anbefal en bt højttaler
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

anbefal en bt højttaler

 Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4253
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: anbefal en bt højttaler
    Sendt: 28-Maj-2016 kl. 17:22
Hvad kan der anbefales af bt højttalere. 



Men eftersom hun spørger mig til råds, tror jeg måske hun et eller andet sted ikke finder den god nok.

Hvad kan andre anbefale?
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2016 kl. 20:26
En af Bang & Olufsens BeoPlay BT højttalerne....

M.v.h.
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2016 kl. 21:41
lige lidt mere info tak - har vi noget budget at gå efter (b&O's S3-serie ville jeg vælge)
Eller en libratone zipp.
Er godt nok ikke alle der kan købes i DK, men der er lidt reviews af patrick norton af nogle få her: http://www.tekthing.com/blog/2016/5/12/tekthing-71-personal-cloud-options-bw-t7-kef-muo-libratone-zipp-riva-turbo-x-longest-lasting-hard-drives

Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4253
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2016 kl. 22:29
Umiddelbare budget op til 3.000
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4253
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2016 kl. 22:39
Og næsten permanent placering i stuen
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2016 kl. 23:44
Når nu du i morgen kommer slæbene med en ny surroundforstærker og slutter den til dine DLS fronter, så vil hun da ikke nøjes med " dåselyd" ;-)

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4898
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2016 kl. 04:53
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4253
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2016 kl. 06:47
Haha Klaus, hun er skam blevet tilbudt min gamle enheder osv. Svaret var, jeg vil ikke have sådan noget stort noget, jeg vil gerne kunne flytte det rundt efter behov og uden andet ledningsbøvl end strømmen.

Pt benytter hun sig, i ca95 procent at tiden,  sin telefons højttaler.

Onyx synes hun er for grim.
Men tror vi tager et smut til den lokale beoforhandler, så hun kan høre s3
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4898
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2016 kl. 09:14
Ha ha. Du har fået din sag for.

Hvad med vifa?

http://www.vifa.dk/shop/
Til top
JeTex Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-Februar-2011
Sted: Nordsjælland
Status: Offline
Point: 3771
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JeTex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2016 kl. 11:16
Kreafunk aMoove eller Kreafunk aGroove, den sidste modtog jeg som gave, og spiller/lyder fremragende.
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101
Rega P8 Apheta3
Aria MK3 RIAA
Dynaudio Confidence 50
Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS   B&W ASW650
Til top
karula Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 849
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér karula Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2016 kl. 11:19
Hvad med den ny BO beoplay1, har bestilt en, den spiller bare helt fantastisk, og er lækker at se på.
Med venlig hilsen

Karula
PDP Pioneer 427xd / Marantz SR 7007/Panasonic BDP 35 / Sat Canal Digial HDPVR 5720-SX / lyd Quadral Cromium style 50- 5.1
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6622
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2016 kl. 11:28
Der er også Jabra
men jeg har ikke hørt dem selv. En bekendt bruger den midterste til udendørs tango.
Venlig hilsen
KB
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu