recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp til opsætning af Waoo Router
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hjælp til opsætning af Waoo Router

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
fjensen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 05-April-2010
Status: Offline
Point: 14
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fjensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hjælp til opsætning af Waoo Router
    Sendt: 06-Juni-2016 kl. 19:12
Hej 
Jeg har en 100/100 mb linje hos waoo. Det fungere fint på den trådløse del. Dog er der et problem, idet jeg har brug for at have 2 ting koblet op via netværk og da de står langt fra routeren i huset gør jeg det via homeplugs. Det virker fortrinligt hvis jeg kun bruger en ting af gangen, men ligeså snart jeg kobler begge ting til er det ligesom om at det kun er den ene ting der får båndbredde. Kan man styre det eller kan man lave noget i opsætningen af routeren ved I det. Desuden ser det ud som om at routeren kun kan udsende i 2,4 ghz kan det virkelig godt passe at den ikke kan udsende i 5.0
Til top
Peter.C Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 16-Januar-2012
Status: Offline
Point: 141
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter.C Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juni-2016 kl. 19:30
Hvem har du Waoo igennem og hvilken router har du ?
Til top
fjensen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 05-April-2010
Status: Offline
Point: 14
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fjensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juni-2016 kl. 19:40
Bredbånd nord og router hedder 2301
Til top
pfugl Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Februar-2005
Sted: Skanderborg, DK
Status: Offline
Point: 1067
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pfugl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juni-2016 kl. 09:00
Ja, så vidt jeg husker, (men jeg kan tage fejl) er det korrekt at den kun kan køre 2,4ghz.
jeg troede at Waoo var holdt op med at udlevere dem for længst. Selv har jeg en Genexis platinium-6810 som jeg har fået udleveret fra Østjydsk Energi. Prøv at spørge dit selskab om ikke du kan få den byttet til noget mere tidssvarende.
/Peter
Til top
fjensen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 05-April-2010
Status: Offline
Point: 14
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fjensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2016 kl. 09:15
Tak for svaret
Jeg har nu kontaktet bredbånd nord om muligheden for noget nyere tidssvarende udstyr - så må vi se hvad de siger.
Til top
fjensen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 05-April-2010
Status: Offline
Point: 14
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fjensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2016 kl. 20:20
Ja har nu fået svar fra bredbånd nord de vll opdatere til den nyeste firmware den firmware jeg har på routeren nu - hedder DSx000-02_03_09_29 nogen der ved om det er efter den har opdateret eller er det en gammel version.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu