recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Det digitale sendenet
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 8 EM fodboldkampe sendes i UHD
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

8 EM fodboldkampe sendes i UHD

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
bentpetersson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-November-2013
Status: Offline
Point: 2400
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juni-2016 kl. 14:14
Som trådstarter tager jeg nu dommertøjet på og med hammeren i hånden lyder dommen:

"Kampus, der startede ordkløveriet idømmes følgende straf:

Som over-ordkløver skal hun, hver eneste dag, som EM i fodbold afholdes, sende dommeren en ramme a 24 stk guldøl af bedste fabrikat til dommerens adresse. Ofrene har derefter ret til at møde op hos dommeren for at se EM kampene samt medbringe eget øl. Den dømte har dog ret til at møde op på finaleaftenen og indtage een af disse straføl.

Ifald at ordkløveriet hos samtlige ordkløvere eller nye fortsætter, bliver de pågældende ikke kun udelukket herfra tråden, men mister også retten til at se resten af EM kampene, såvel i de pågældende hjem som udenfor hjemmet."
Med venlig hilsen
bentpetersson


Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juni-2016 kl. 14:18
Det hedder ikke Danske EM 2016

Og gi mig bare det røde kort. Ser ikke fodbold alligevel
Til top
mufcdk1974 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-December-2004
Status: Offline
Point: 2089
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mufcdk1974 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juni-2016 kl. 17:52
Oprindeligt skrevet af csell csell skrev:

Oprindeligt skrevet af bentpetersson bentpetersson skrev:

Det ville være rart med et link til en gratis side, der viser disse kampe, så jeg både kan se uhdkampene og fortælle det til min schweiziske svoger.


Hej.

TV rettighederne til at vise EM kampene er solgt landevis. Så det bliver nok umuligt at finde et link som du
kan bruge fra Danmark, da TV stationerne har akcepteret at Geo Blokere således at der kun kan streames inden for deres eget land.

Det er meget nemmere med Satellit. Her kan man uden problemer kigge med hos nabolandene.

Hilsen Carsten.


Jeg har nu set en EM kamp på ZDF på Yousee kabeltv.
Film samling(Opdateret den 26/11-09)
Til top
bentpetersson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-November-2013
Status: Offline
Point: 2400
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juni-2016 kl. 18:14
Ligeså har jeg. Desværre sendes det kun i 720 P, men og men. Det er et flot billede.

Den tyske kommentator fortalte både beskrivende og begejstret, at det var fuldendt græs og fugtighed, mens den franske træner idag klager over græsset, selv om franskmændene vandt 2-0!

Ps. Menuen i aften står naturligvis hos os, når naboen kommer, på enormt store irske grillbøffer, idet Nordirland spiller
Med venlig hilsen
bentpetersson


Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8549
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lunddal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juni-2016 kl. 19:30
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Det hedder ikke Danske EM 2016

Og gi mig bare det røde kort. Ser ikke fodbold alligevel


Med det danske EM 2016 mener han jo "det på dansk kaldet EM 2016".

Tilbage til emnet!

Redigeret af lunddal - 16-Juni-2016 kl. 19:31
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juni-2016 kl. 20:04
Oprindeligt skrevet af lunddal lunddal skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Det hedder ikke Danske EM 2016

Og gi mig bare det røde kort. Ser ikke fodbold alligevel


Med det danske EM 2016 mener han jo "det på dansk kaldet EM 2016".

Tilbage til emnet!

Hvorfor skriver han så Danske med stort? Folk må sgu lære at bruge sproget rigtigt
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8549
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lunddal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juni-2016 kl. 22:27
Det skal ikke med stort uanset hvad
Til top
bentpetersson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-November-2013
Status: Offline
Point: 2400
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juni-2016 kl. 11:53
Øh. Hvad hjælper billedkvaliteten, når al strøm går i sort.

Det skete i aftes ti minutter inde i Tyskland-Polenkampen. Først 55 minutter henne i kampen kunne jeg atter se the 2016 UEFA European Championship, commonly referred to as UEFA Euro 2016 or simply Euro 2016,

Redigeret af bentpetersson - 17-Juni-2016 kl. 11:54
Med venlig hilsen
bentpetersson


Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu