recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Bærbare medie afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Køb af bluetooth højtaler
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Køb af bluetooth højtaler

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Baun87 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 01-Oktober-2015
Sted: Sydjylland
Status: Offline
Point: 179
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Baun87 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Køb af bluetooth højtaler
    Sendt: 19-Juni-2016 kl. 08:25
Er på udkig efter en god bluetooth højtaler til max 2000 højtaler med god lyd og batteri som jeg kan tage med rundt både udendørs og indendørs.
 
Har kigget lidt på en jbl extreme men der er sku så mange så ville lige høre hvad i har af erfaringer med de mini højtaler.
M.v.h.

Kasper (Baun87)

https://forum.recordere.dk/bauns-venlige-kone-atmos-hjemmebio_topic148197_page1.html?KW=baun87

Til top
ClausBP Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 07-Januar-2016
Status: Offline
Point: 278
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ClausBP Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juni-2016 kl. 09:55
BeoPlay A1 - jeg købte 2 for en uges tid siden.

Den lyder så godt, at man smiler hver gang man kobler op til den. Folk forbløffes virkelig, når de hører den.

Hvis du senere køber en ekstra, kan de spille sammen i stereo trådløst - eller du kan bruge dem som multirumshøjttalere, hvor de spiller det samme i 2 rum.

Den er simpelthen lækker.

Til top
ClausBP Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 07-Januar-2016
Status: Offline
Point: 278
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ClausBP Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2016 kl. 07:22
Du har ikke fulgt op på denne tråd....

Hvad valgte du så? 
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu