recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sony kd55s8505c fejl?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sony kd55s8505c fejl?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Bimmer Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 12-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 41
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bimmer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Sony kd55s8505c fejl?
    Sendt: 23-Juni-2016 kl. 00:20
Hej alle
Jeg har lige modtaget min nye skærm (sony kd55s8505c buet) inden jeg begyndte at rode med indstillingerne, lage jeg mærke til at der var hvid pixel flimmer i de mørke farve af billedet, kan tydeligt se det på ca.3 meters afstand, har prøvet at rode lidt med indstillingerne men syntes ikke rigtigt det bliver bedre, det kommer både på Netflix og tv kanalerne, har også prøvet med de indstillinger som Flatpanels brugte i testen af sony kd55x8505c, mon der er en her der måske ved om der er noget jeg har over set eller om jeg bare har været uheldig.
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4462
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juni-2016 kl. 09:13
Er det muligt at fange på et foto?
Til top
Bimmer Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 12-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 41
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bimmer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juni-2016 kl. 09:38
Jeg har lige lavet et lille klip https://youtu.be/oYnMRtv_bDQ
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juni-2016 kl. 10:04
Ja det ser godt nok underligt ud. Har ingen ide om hvad det kan være. 
Har du opdateret til seneste firmware? Hvis ja, så er der nok kun een vej, og det er retur med lortet.
Til top
Bimmer Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 12-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 41
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bimmer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juni-2016 kl. 10:23
Ja det ser ikke optimalt ud, havde håbet på det måske bare var et filter eller noget der skulle slås fra/til. Den nyeste firmware er lagt ind.
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juni-2016 kl. 14:37
Nej, det der er bestemt ikke normalt og der er ikke noget "filter", der laver sådan noget juks i billedet. Det ligner desværre en bytter.
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
Rasmusdc Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1756
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmusdc Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juni-2016 kl. 12:42
det var sjovt, jeg har haft samme issues med et TV sat til en PS4, når den kørtet det udvidede farverum...

efter et par updates så var det væk igen, eller et skift af kabel har gjort det, men jeg måtte i lang tid kører den i begrænset farverum, netop fordi jeg fik HVID flimmer som dette.. det må have været en "processing" ting mellem enheden og TV´et som gik galt.

tror også dit tv er en bytter pga. det er internt.. men det var bare sjovt, så det samme som du gør der.
Til top
Bimmer Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 12-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 41
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bimmer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2016 kl. 20:13
Hej så har jeg fået byttet min skærm og er nu flimmer fri
Gik fra et panasonic 50"GT50 og har kun haft plasma tv siden px80 og jeg havde min tvivl om en LCD skærm kunne leve op til mine forventninger og må sige, jeg er godt tilfreds! vil også lige ligge et godt ord ind for sony ht-xt3
Tak for hjælpen......
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu