recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Dual Boot med samme Windows KEY?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Dual Boot med samme Windows KEY?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Online
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Dual Boot med samme Windows KEY?
    Sendt: 28-Juni-2016 kl. 20:37

Hej.

Jeg skal i gang med at lave en Clean Install på min gamle HP 8710p laptop som kører Win XP Pro.
Men jeg har rent faktisk mest lyst til at lave det som en dual boot hvor jeg kan vælge mellen den ny og gamle Windows XP Pro Installation.

Mit spørgsmål er, om der er nogen der ved, om det er muligt at have to forskellige partioner begge med den samme Windows XP Pro og med samme KEY?
Vil jeg kunne bruge den eksisterende Key til begge Partioner og vil jeg kunne skifte mellem hvilken jeg bruger?

Hilsen Carsten.
Til top
spawn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6822
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér spawn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2016 kl. 21:49
Ja
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
Til top
Clemen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 05-Februar-2006
Status: Offline
Point: 605
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Clemen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juni-2016 kl. 10:15
Husk at der ikke er support for Windows XP mere, så se at få opgraderet.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu