recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Det digitale sendenet
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ny boxer modtager.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ny boxer modtager.

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Falcon Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 10-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 252
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Falcon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Ny boxer modtager.
    Sendt: 03-Juli-2016 kl. 10:11
Jeg har en stærk formodning om at strømforsyningen i min Triax IT-HD409VA modtager er stået af, den er i hvertilfald helt "død" så jeg overvejer om det er på tide at få en ny boks. Jeg har kun de kanaler der kan modtages gratis via en TV antenne på loftet samt TV2 fra boxer, og jeg har ingen ønsker om at få flere kanaler. Indbygget HD vil da være rart, men ingen betingelse, da jeg sjældent har tid til at se de evt. prg jeg får optaget :-) 
Hvilken kan I anbefale og gerne så billig så mulig, da mit TV kiggeri er mindre end lidt. 
Det er på det værst tænkelige tidspunkt den er stået af, da Tour de France er en af de få udsendelser jeg bare MÅ se, så kom med jeres bud på en hurtig løsning.

På forhånd tak

Jørn Lundtoft

Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juli-2016 kl. 10:25
Ja så vil du nok ikke købe min Triax T-HD 505 VA. Den modtager alle HD kanaler og har kortsprække. Jeg skal have 500kr for den.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2016 kl. 10:11
Ingen reaktion? Et nej tak er iorden
Til top
Falcon Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 10-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 252
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Falcon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2016 kl. 17:01
Jeg er desværre ikke inde og kigge her ret tit, men Nej tak :-)

Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2016 kl. 18:09

Du vil nok vanskeligt finde noget der er billigere.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu