recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Stofa digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Mittv og VIP1920
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Mittv og VIP1920

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
lcltech Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 31-Oktober-2009
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lcltech Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Mittv og VIP1920
    Sendt: 04-Juli-2016 kl. 14:50
Hej

Da vi kun ser en brøkdel af de kanaler selv i den lille pakke ville jeg meget gerne gå over til Mittv og vælge kanalerne selv.
Nu påstår stofa så at det ikke er muligt at opdatere min VIP1920 så den understøtter det. Supporteren på stod at den som minimum skulle hedde VIP19-nogle-og-tyve, altså f.eks. VIP1922. Det lyder lidt mystisk da den eneste anden stofa motorola bokstype jeg kan finde er VIP1903.

Passer det hun siger, eller fik jeg fat i en blondine?Tongue

/Lasse
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juli-2016 kl. 15:09
prøv at klikke på opdatering den 31. maj https://stofa.dk/kundeservice/stofa-smarttv-opdateringer

lige præcis 1920'eren ser så lige præcis ud til ikke at kunne håndtere mittv.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu