recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller > PS4
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - PS4 spil. Hvor køber man?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

PS4 spil. Hvor køber man?

 Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
Dorf Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 663
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dorf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: PS4 spil. Hvor køber man?
    Sendt: 05-Juli-2016 kl. 12:08
Ville lige høre om hvor i køber jeres ps4 spil. Hvor er det billigst?
Det er mest til mine børn på 6 og 7. Er PS Store et godt sted at købe spil fra?

Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juli-2016 kl. 13:00
Psstore er ikke nødvendigvist billigt men nemt og smart. Plejer at tjekke pricerunner og Amazon. Ved godt der sendes billigt fra kanaløerne, men orker samvittighedenen med at springe afgifterne over.
Til top
mbm1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Januar-2005
Status: Offline
Point: 2037
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mbm1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juli-2016 kl. 13:19
www.game2dl.net

jeg har en voucher på 22,99 euro-- du kan købe med lidt rabat hvis du vil?
Til top
Dorf Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 663
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dorf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juli-2016 kl. 13:33
Tak for linket mbm1, det er godt nok billigt. Ved du hvor butikken befinder sig, altså om der skal betales  told/afgifter?

Mht. den voucher, er det en slags rabatkode man kan bruge til at købe spil for på PS Store?


Til top
mbm1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Januar-2005
Status: Offline
Point: 2037
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mbm1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juli-2016 kl. 13:47
ja det foregår online det hele...
Jeg købte UNcharted 4 for 23 euro.. 
Så får man en account man skal oprette altså email og password. og på den account kan man så gå i PSN og downloade spillet.

jeg blev trukket 175,72 kr.   for 23 euro


Redigeret af mbm1 - 05-Juli-2016 kl. 13:49
Til top
Dorf Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 663
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dorf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juli-2016 kl. 13:52
Jeg vil gerne købe den voucher af dig.
Fandt ud af deres system men tænkte om det var helt lovligt. :-) Det har jeg ikke set før men smart at man kan sælge på den måde.
Til top
mbm1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Januar-2005
Status: Offline
Point: 2037
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mbm1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juli-2016 kl. 14:06
regner da med det er lovligt...
150 kr for voucheren?
Til top
Dorf Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 663
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dorf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juli-2016 kl. 14:13
Oprindeligt skrevet af mbm1 mbm1 skrev:

150 kr for voucheren?

Ok. Er det fint med MobilePay eller Swipp?
Skal det sendes eller kan du bare sende en kode via PM?


Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Online
Point: 4434
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juli-2016 kl. 14:17
Jeg har oprettet en amerikansk PS Store bruger. Den vil kun tage amerikanske kreditkort, så i stedet køber jeg amerikanske PlayStation Store-gavekort og indsætter dem på kontoen. Spillene virker fint, hvis man bagefter skifter tilbage til sin danske konto.

Nu er dollarkursen ikke så gunstig overfor kronen for tiden, men tidligere var det halv pris på spritnye PlayStation 4 spil.


Redigeret af Rasmus Larsen - 05-Juli-2016 kl. 14:17
Til top
mbm1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Januar-2005
Status: Offline
Point: 2037
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mbm1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juli-2016 kl. 14:23
Oprindeligt skrevet af Rasmus Larsen Rasmus Larsen skrev:

Jeg har oprettet en amerikansk PS Store bruger. Den vil kun tage amerikanske kreditkort, så i stedet køber jeg amerikanske PlayStation Store-gavekort og indsætter dem på kontoen. Spillene virker fint, hvis man bagefter skifter tilbage til sin danske konto.

Nu er dollarkursen ikke så gunstig overfor kronen for tiden, men tidligere var det halv pris på spritnye PlayStation 4 spil.

Den har jeg også brugt, men som du siger er der ikke noget at spare mere..
og så må man jo finde andre muligheder :)

Til top
mbm1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Januar-2005
Status: Offline
Point: 2037
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mbm1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juli-2016 kl. 14:26
Oprindeligt skrevet af Dorf Dorf skrev:

Oprindeligt skrevet af mbm1 mbm1 skrev:

150 kr for voucheren?

Ok. Er det fint med MobilePay eller Swipp?
Skal det sendes eller kan du bare sende en kode via PM?



det er fint med mobilepay...
så kan jeg sende dig accounten med sms..

jeg skal lige hjem og tjecke noget på min PS4, fordi sagen er den at da jeg købte uncharted 4 i weekeden, så af en eller anden grund blev ordren lavet 2 gange og de ville ikke refunder den ene ordre da de havde sendt mig account for begge ordre..
derfor gav de mig en voucher på den ene ordre..
men indtil videre er jeg kun bliver trukket for den ene ordre,,, så skal lige hjme og se om mit uncharted stadig virker,, 
Til top
Dorf Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 663
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dorf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juli-2016 kl. 14:56
Oprindeligt skrevet af mbm1 mbm1 skrev:

Oprindeligt skrevet af Dorf Dorf skrev:

Oprindeligt skrevet af mbm1 mbm1 skrev:

150 kr for voucheren?


Ok. Er det fint med MobilePay eller Swipp?
Skal det sendes eller kan du bare sende en kode via PM?




det er fint med mobilepay...
så kan jeg sende dig accounten med sms..

jeg skal lige hjem og tjecke noget på min PS4, fordi sagen er den at da jeg købte uncharted 4 i weekeden, så af en eller anden grund blev ordren lavet 2 gange og de ville ikke refunder den ene ordre da de havde sendt mig account for begge ordre..
derfor gav de mig en voucher på den ene ordre..
men indtil videre er jeg kun bliver trukket for den ene ordre,,, så skal lige hjme og se om mit uncharted stadig virker,, 


Det er fint. De får alligevel først deres ps4 i aften så det haster ikke.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu