recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - DVB Viewer er blevet underlig
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

DVB Viewer er blevet underlig

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
rasmuzzen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 913
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rasmuzzen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: DVB Viewer er blevet underlig
    Sendt: 10-Juli-2016 kl. 21:42
Hej, jeg ved ikke hvad der er sket, for der var et sammenfald i 2 ting, så det er lidt svært at finde ud af hvad der er årsagen.

Jeg skiftede mit gamle no-name 4 outputs 6 graders LNB hoved ud med et nyt maximum samme data LNB. 
Samme dag skiftede Telenor/Canal D. deres tv2 kanaler over til HD. Jeg har fået den finurlighed at jeg ikke kan skifte fra DR1 og over til TV2, og oplever også problemer den anden vej. Hvis jeg går i optagelser først og så til TV2 går det fint, hvilket vel betyder at tuneren har været lukket ned. Jeg har gen tunet kanalerne. Optagelser på en af de 2 andre sat kort går også fint, da de jo også vækkes fra dvale.

Nogen der har en Ide.

MVH
Sendt fra min Commodore64,SONY 55W805BBN + 40D4550 + Hauppauge HVR4000 DVB-S2+T, Hauppauge NOVA-HD-DVB-S2 + en sørens masse diskplads.
Til top
rasmuzzen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 913
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rasmuzzen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juli-2016 kl. 22:43
Lukker lige selv. Der var en opdatering både til viewer og recording service. Det hjalp så ingen ting at opdatere, meeeeen lidt roden rundt i kanal opsættet, og jeg fandt det magiske kryds, det hedder pilot, hvis man sætter kryds her så virker det. I øvrigt, sikke den nye version har fået gjort noget ved kanal skifte tiderne, de er snart nede på samme hastighed som en dreambox, bare ikke ved sd-hd og omvendt.

MVH
Sendt fra min Commodore64,SONY 55W805BBN + 40D4550 + Hauppauge HVR4000 DVB-S2+T, Hauppauge NOVA-HD-DVB-S2 + en sørens masse diskplads.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu