recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Android udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Lenovo tablet
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Lenovo tablet

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
janr Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 31-December-2005
Status: Offline
Point: 79
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér janr Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Lenovo tablet
    Sendt: 12-Juli-2016 kl. 22:06
Har kig på en brugt Lenovo tab2 a10-70f men er sgu kommet i tvivl om prisen. Kan se de har den i Elgiganten til omkring 1.600kr. Men er der nogen der har set denne model på tilbud? De plejer at køre tilbud på deres tablets ned til omkring 800-900kr, men gælder det også denne model? Sælgeren vil have 1.000kr (1 år gammel) 😩
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2016 kl. 06:00
Hej.

Jeg syntes også at 1.000 kr for en et år gammel Lenovo Tablet lyder højt.

Der er en brugt til salg på engelske eBay. Jeg ved ikke hvad den ryger til i dag klokken 17:33.


Og andre som er returneret af kunder:


Hilsen Carsten.


Redigeret af csell - 13-Juli-2016 kl. 06:02
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2016 kl. 23:18
jeg har haft modellen hjemme fra komplett, den er langsom i de app´s der ligger på den.
lyden er dårlig, den er spinkel i opbygningen så den kan vrides
Til top
minusop Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-December-2007
Sted: 2665
Status: Offline
Point: 511
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér minusop Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-November-2016 kl. 10:38
Jeg har omtalte model (32GB) - og den kører uden problemer de APPs jeg/vi har bug for. Jeg har tidligere set denne model (16GB) nede i omkring 1100.- i Elgiganten. Bemærk at der er 2 modeller - en med 16GB og en med 32GB.
Man burde egentlig vide bedre, i min alder ... burde!

Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-November-2016 kl. 10:45
ligeledes 4g/lte model findes også
Til top
Jessemand Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 20-November-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 483
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jessemand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-November-2016 kl. 12:40
Har en to år gammel Samsung Galaxy Tab Pro 10.1 med 32 gb.
Ikke brugt så meget og du skal få den for 500,- evt. plus porto hvis interesseret.
Mener nypris var ca. 2700,- men har kvittering.

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu