recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Efterlysninger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Søger sang: Alias - En som dig
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Søger sang: Alias - En som dig

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
GrayPhilosophy Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 19-Juli-2016
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér GrayPhilosophy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Søger sang: Alias - En som dig
    Sendt: 19-Juli-2016 kl. 20:07
Hejsa

Jeg har prøvet forgæves at finde denne her sang (Alias - En som dig)

Kan finde en masse af hans andre sange, men ikke lige præcis den. Er der eventuelt nogen herinde der kunne hjælpe en makker ud? Kender et link, torrent, eller muligvis har den og er i stand til at sende den?

Tak på forhånd :)
Til top
kiuls Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 19-Januar-2005
Sted: 2500 Valby
Status: Offline
Point: 166
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kiuls Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juli-2016 kl. 21:12
Nu kender jeg ikke så meget til ham her, men det ser da ud som om den ligger på Spotify på en udgivelse som bare hedder Alias og er fra 2004

Prøv evt. at checke det ud ...
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juli-2016 kl. 21:21
Den kan købes på iTunes for 10kr. 
Mvh
Flemming Larsen
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu