recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - K: Subwoofer til musik (Den er købt)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

K: Subwoofer til musik (Den er købt)

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3783
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juli-2016 kl. 15:29
Portet egner sig vel som tommerfingerregel vel også mest, fordi (oftest) de kan levere et noget større lydtryk i de lave sekvenser. Det diskvalificere den selvfølgelig ikke til musik.
JEG syntes dog i mit nuværende rum ihvertfald at en ported subwoofer er svær at tæmme.
En lukket sub er vel gennemsnitlig nemmest at sætte op?.
Til top
armani-thomas Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-September-2013
Status: Offline
Point: 1724
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér armani-thomas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juli-2016 kl. 18:21
Pas. Har ikke svært ved og få en fin respons med mine portede, men det hjælper også der er 2 som er symmetrisk placeret.
Til top
fidse Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 31-Januar-2014
Sted: Melby
Status: Offline
Point: 17
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fidse Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juli-2016 kl. 17:49
Var det noget med en audiovector s400?
Marantz sr7010, 3 stk Triangle Esprit Comete EZ, 4 stk Triangle Heyda EZ, 2 stk DIY 15" Earthquake Supernova, Inuke3000DSP, BenQ w1000+, 80" DIY AT lærrede, Darbee altsammen på 10 m2
Til top
mtange Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 18-Marts-2010
Sted: Frederikssund
Status: Offline
Point: 492
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mtange Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2016 kl. 14:40
Købte en B&W ASW 608 af Thomas, har fået den indstillet og må sige jeg er voldsomt tilfreds.
Jeg spiller aldrig voldsomt højt da jeg bor i lejlighed, men lyden er blevet rigtig rigtig god efter subben er kommet til.
Til top
-Henrik- Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 18-December-2012
Status: Offline
Point: 412
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér -Henrik- Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2016 kl. 14:54
Kanon! Godt at høre :)
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu