recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Yousee internet + TV -> Yousee TV + Hiper internet
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Yousee internet + TV -> Yousee TV + Hiper internet

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
AndyK Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 05-Oktober-2006
Status: Offline
Point: 324
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AndyK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Yousee internet + TV -> Yousee TV + Hiper internet
    Sendt: 21-Juli-2016 kl. 12:49
Hej

På nuværende tidspunkt leverer Yousee både internet og TV til min husstand.
Jeg går og overvejer at skifte internetleverandør til Hiper, men i den forbindelse er jeg i tvivl hvilke konsekvenser der er ved det.

Min forståelse er, at jeg ikke længere vil kunne se TV2 (samt visse andre betalingskanaler) via Yousees app/hjemmeside.
Dette generer mig ikke.

Men... hvordan er det med adgang til andre funktioner i Yousees app (arkiv mv.)? Jeg mener nemlig at huske, at min bror tidligere ikke kunne tilgå arkivet, idét han kun havde Yousee som TV-levertandør og TDC (ADSL, gennem arbejdet til internet).

Er der nogen, der kan hjælpe her?

På forhånd tak.
Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3783
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juli-2016 kl. 16:13
Jeg har Yousee og anden internet opkobling. Jeg har arkiv på kanalerne og for beskedne 5kr pr mdr har jeg også TV2..
Til top
AndyK Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 05-Oktober-2006
Status: Offline
Point: 324
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AndyK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juli-2016 kl. 08:31
Tak for info.

Lige et ekstra spørgsmål til ChrisJJ:
Så vid jeg har forstået er der ikke IP-telefoni funktionalitet i Hipers cable-modem - er det korrekt?
I så fald skal jeg lige ud og investere i en IP adapter, da jeg godt kan lide at have en "hjemmetelefon", hvor man ringer til husstanden i stedet til en bestemt person.


Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juli-2016 kl. 09:02

Hvis ikke der er mulighed for telefon, så er der jo heller ikke noget nummer.? Hvordan vil du så kunne ringe.?
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
AndyK Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 05-Oktober-2006
Status: Offline
Point: 324
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AndyK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juli-2016 kl. 09:29
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:


Hvis ikke der er mulighed for telefon, så er der jo heller ikke noget nummer.? Hvordan vil du så kunne ringe.?

På denne måde:
  1. Købe IP-telefoni-adapter
  2. Oprette (billigt) abonnement hos IP-telefonudbyder
  3. Portere mit nummer fra Youse til IP-telefoniudbyderen.


Til top
AndyK Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 05-Oktober-2006
Status: Offline
Point: 324
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AndyK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juli-2016 kl. 12:37
Oprindeligt skrevet af ChrisJJ ChrisJJ skrev:

Oprindeligt skrevet af AndyK AndyK skrev:

Tak for info.

Lige et ekstra spørgsmål til ChrisJJ:
Så vid jeg har forstået er der ikke IP-telefoni funktionalitet i Hipers cable-modem - er det korrekt?
I så fald skal jeg lige ud og investere i en IP adapter, da jeg godt kan lide at have en "hjemmetelefon", hvor man ringer til husstanden i stedet til en bestemt person.



Har ikke selv ip-telefoni, men Hiper benytter samme modem/router som Yousee så stikket må være der. Ser lige efter når jeg kommer hjem. Skriv evt til Hiper og hør om det er noget de kan åbne op for hvis det er.

Super, tak.

Jeg ringer til Hiper for at høre, hvis det viser sig at stikket er der.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu