recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - IPhone 5 sim problem
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

IPhone 5 sim problem

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
kgram Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 02-Januar-2008
Status: Offline
Point: 77
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kgram Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: IPhone 5 sim problem
    Sendt: 22-Juli-2016 kl. 11:28
Min datters iPhone kan starte og tage imod koden, men derefter kommer beskeden 'Låst SIM', og når man så vil trykke på 'Lås op', er skærmen totalt låst. Vi har prøvet hard reset, men hver gang ender vi med den låste skærm. Telefonen virker, da der fortsat kommer pushbeskeder mm i meddelelseslinjen foroven. Jeg har ikke kunnet inde problemet beskrevet andre steder, så er i vildrede med hvad vi skal gøre.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juli-2016 kl. 11:44
Kan I skrive koden på simkortet? Der kan ikke låses op før den er tastet ind.

Redigeret af Kampus - 22-Juli-2016 kl. 11:44
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juli-2016 kl. 12:25

Trådstarter skriver:

"Min datters iPhone kan starte og tage imod koden"

Så jeg vil formode at Pin er indtastet.
Der skal nok bruges Puk koden for at få det op at køre igen.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juli-2016 kl. 12:50
Hvad hvis i hiver SIM kortet ud?

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
kgram Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 02-Januar-2008
Status: Offline
Point: 77
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kgram Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juli-2016 kl. 13:44
Vi har selvfølgelig haft simkortet ude flere gange, uden ændring. Hver gang starter tlf normalt, og vi taster den personlige kode, hvorefter skærmen låser.Det undrer mig, at tlf ikke beder om pinkode efter hard reset, men går direkte til skærmen med indtastning af personlig kode, hvorefter den låser. Vi kan derfor ikke indtaste hverken pin eller Puk, eller komme i forbindelse med fx iTunes.
Til top
Clemen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 05-Februar-2006
Status: Offline
Point: 605
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Clemen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juli-2016 kl. 14:30
Smid den i DFU mode og restore den via iTunes
Til top
MulleB Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-November-2013
Status: Offline
Point: 745
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MulleB Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juli-2016 kl. 14:32
simkortet kan være i stykker.
 
prøv at sætte sim-kortet i en anden tlf. og se om det virker der.
 
eller prøv med et andet sim i tlf. for at se det er tlf. der er i stykker.
 
 
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juli-2016 kl. 14:32
Prøve simkortet på en anden tlf for at få konstateret hvor fejlen ligger.
Til top
kgram Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 02-Januar-2008
Status: Offline
Point: 77
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kgram Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juli-2016 kl. 15:32
Tak for de mange forslag! Jeg har selv tænkt på det med at bytte sim, men problemet er at vi er på ferie i udlandet, hvor vi ikke har andre iphones til rådighed. Vores andre tlf og min iPad bruger større simkort. Må nok finde en Apple Store og håbe de kan hjælpe
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4900
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juli-2016 kl. 17:24
Eller lade telefonen holde ferie til i er hjemme.
Til top
kgram Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 02-Januar-2008
Status: Offline
Point: 77
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kgram Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juli-2016 kl. 17:45
Det kan jo blive resultatet, selv om det ikke er populært ... Vi har lige spurgt på rep. i en Applebutik i Faro i Portugal, hvor vi ferierer, og der ville man godt tage den ind til reparation, men det ville tage tre uger, og det kan vi jo ikke bruge til noget. Er det også sådan i DK?
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4900
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juli-2016 kl. 20:09
Øv.

Køb evt et lokalt nummer med lidt taletid.

Det plejer ikke at koste alverden.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu