recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Teknik & Teori
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Garmin Vivoactive & opladning
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Garmin Vivoactive & opladning

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Brianigenigen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Maj-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 624
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brianigenigen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Garmin Vivoactive & opladning
    Sendt: 24-Juli-2016 kl. 08:22
Hej alle sammen
 
Jeg har lige et spørgsmål.
Garmin Vivoactive lader kun op, hvis jeg smider den i USB porten på PC.
Hvis jeg smider kablet i en hvilken som helst af vores andre opladere, sat direkte i vægen, så oplader den ikke.
Kan det virkelig passe?
Det ville være ret rart, ikke at skulle tænde sin PC hver gang man skal lade op.
Uret er fra julen sidste år.
 
På forhånd tak for hjælpen
 
Til top
perkjaer Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 07-Marts-2008
Sted: Ballerup
Status: Offline
Point: 185
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér perkjaer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juli-2016 kl. 08:53
Jeg har ikke noget problem med at lade min v.h.a. en almindelig oplader.
Til top
Brianigenigen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Maj-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 624
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brianigenigen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juli-2016 kl. 09:05
Oprindeligt skrevet af perkjaer perkjaer skrev:

Jeg har ikke noget problem med at lade min v.h.a. en almindelig oplader.


Mange tak for svaret, fatter heller ikke helt, at det er et problem. Hmmm - måske det skal til rep.
Til top
Brianigenigen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Maj-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 624
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brianigenigen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juli-2016 kl. 12:25
Mon andre har de samme problemer ?
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juli-2016 kl. 14:21
har et vivosmart hr - kommer stort set aldrig i en computer. Bliver bare sat til min 3x usb-lader jeg har købt i ikea. Virker fortrinligt.
har prøvet ipad lader og HP lader - så det er helt generisk og virker ganske fortrinligt. -har ingen ide om hvorfor din ikke vil lade - men det kan godt tænkes du skal kontakte garmin supporten. 

Til top
Brianigenigen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Maj-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 624
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brianigenigen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juli-2016 kl. 21:57
Oprindeligt skrevet af claus_jac claus_jac skrev:

har et vivosmart hr - kommer stort set aldrig i en computer. Bliver bare sat til min 3x usb-lader jeg har købt i ikea. Virker fortrinligt.
har prøvet ipad lader og HP lader - så det er helt generisk og virker ganske fortrinligt. -har ingen ide om hvorfor din ikke vil lade - men det kan godt tænkes du skal kontakte garmin supporten. 



Takker for svaret, tror også, at det er det eneste der er at gøre
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu