recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Forforstærker med DAC
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Forforstærker med DAC

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked Baglæns sortering
slumbert Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-November-2009
Status: Offline
Point: 1977
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér slumbert Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Forforstærker med DAC
    Sendt: 27-Juli-2016 kl. 16:37
Det er også mest brugtmarkedet jeg har kigget på. HT-bypass er i den sammenhæng det mindst vigtige. Indtil videre vil jeg se om jeg kan finde en analog forforstærker og så opgradere senere eller tilføje en dac. 
endnu en hifi-flygtning

Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål

Til top
frugtkompot Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 810
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér frugtkompot Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2016 kl. 14:08
Med de ønsker, så tror jeg, at du skal kigge efter brugtmarkedet for at få noget ordentligt, der har HT-bypass, DAC og forforstærker i en.
Video: TV: Panasonic 50" G30, PS3, Apple TV & Nvidia Shield.
Audio: 3.1 - Front: Canton Reference 7.2. Schiit Asgard 2, Bifrost Uber. Effekt via Peachtree 220.
Til top
slumbert Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-November-2009
Status: Offline
Point: 1977
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér slumbert Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2016 kl. 10:30
Før jeg gik i gang var 1500,men det bliver næsten umuligt. Jeg vil ikke over 5000, men det er det absolutte max
endnu en hifi-flygtning

Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål

Til top
frugtkompot Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 810
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér frugtkompot Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2016 kl. 09:41
Hvad er budgettet?
Video: TV: Panasonic 50" G30, PS3, Apple TV & Nvidia Shield.
Audio: 3.1 - Front: Canton Reference 7.2. Schiit Asgard 2, Bifrost Uber. Effekt via Peachtree 220.
Til top
SosFarum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-Juli-2007
Sted: Frederikssund
Status: Offline
Point: 1020
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SosFarum Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2016 kl. 08:43
Har set Wyred4sound DAC-2 for 4000-4500 ;)
Til top
slumbert Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-November-2009
Status: Offline
Point: 1977
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér slumbert Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2016 kl. 00:58
Jeg vil gerne have at tråden handler om Forforstærkere med DAC. 

Min egen fejl at jeg selv lod mig lede lidt på vildspor.

@Henrik
hvis du har noget at byde ind med til trådens emne, så vil det blive værdsat.

Hvis du gerne vil svine mig til, så lad venligst værd men at ødelæg tråden fuldstændigt. Lav i stedet en tråd hvor emnet er, at jeg skal svines til. Det generer mig ikke at blive svinet til og hvis det samtidig gør dig lidt gladere, så er verden jo et lidt bedre sted.
endnu en hifi-flygtning

Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål

Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juli-2016 kl. 21:18
Vor Herre til hest. Ja, ja, fralæg dig bare ethvert ansvar - det er alle andres (alt andets) skyld.....

Hygge...
Til top
slumbert Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-November-2009
Status: Offline
Point: 1977
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér slumbert Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juli-2016 kl. 20:17
Som sagt Henrik B: Nationen.dk

Og som svar på dit spørgsmål om hvorfor pokker nogen skulle gide at svare: Det gider de vel fordi de er venlige og hjælpsomme mennesker, som ikke gider bruge deres tid på at bedømme mine tastekundskaber, før de giver mig et svar. 

Venlige mennesker findes der heldigvis mange af 


Redigeret af slumbert - 26-Juli-2016 kl. 20:28
endnu en hifi-flygtning

Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål

Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juli-2016 kl. 20:09
Oprindeligt skrevet af slumbert slumbert skrev:

Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Oprindeligt skrevet af slumbert slumbert skrev:

Jeg er ikke ordblind men har en Lenovo til 1888 fra elgiganten. Tastaturet er elendigt.


Det koster dog ikke noget at kigge dine indlæg igennem før du trykker "Besvar".


Tid en penge. Hvis du er tilseriøs gruppefluknepning, så er nationen en udmærket ventil.


Og hvis du ikke gider bruge tid på, at tilrette dine indlæg bare det mindste, hvorfor pokker skal vi andre så bruge tid på at svare? Tid er penge....!

M.v.h.
Til top
slumbert Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-November-2009
Status: Offline
Point: 1977
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér slumbert Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juli-2016 kl. 19:37
jeg vervejer også om en tact 2.0 rcs vil være en god ide
endnu en hifi-flygtning

Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål

Til top
slumbert Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-November-2009
Status: Offline
Point: 1977
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér slumbert Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juli-2016 kl. 18:20
Oprindeligt skrevet af SosFarum SosFarum skrev:

Se i min signatur, de er dog ikke mærket med DAC. 

Lige fra hukommelsen kan jeg huske forforstærkere med DAC:
Perreaux Audiant DP32 
Rotel RC-1590
Wyred4sound DAC-2

tak for buddene, men jeg skal ned i et lidt andet prisniveau
endnu en hifi-flygtning

Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål

Til top
slumbert Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-November-2009
Status: Offline
Point: 1977
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér slumbert Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juli-2016 kl. 17:04
der er jo selvfølgelig også audiolab 8200dq
endnu en hifi-flygtning

Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål

Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu