recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Huawei P9 sim kode problem
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Huawei P9 sim kode problem

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4898
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2016 kl. 13:05
Oprindeligt skrevet af kaizer kaizer skrev:

Oprindeligt skrevet af Mufti Mufti skrev:

Skærmlås.

Her går du i indstillinger.

Tryk låseskærm.

Her burde du kunne slå den fra.

Min telefon er låst fra udbyderen. Så jeg kan ikke slå den fra. Det er noget min arbejdsgiver forlanger.


Låseskærm er fundet. Når jeg går ind beder den om adgangskode. Herefter kan jeg vælge om den skal åbnes med mønster, pin kode eller ingen ting. Sidstenævnte er ikke aktiveret, og der står at det er deaktiveret af administrator, kryptering eller loginlager.

Har du prøvet at aktivere?
Det kan være at ejeren er administrator.
Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Online
Point: 2319
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2016 kl. 13:32
Oprindeligt skrevet af Mufti Mufti skrev:

Oprindeligt skrevet af kaizer kaizer skrev:

Oprindeligt skrevet af Mufti Mufti skrev:

Skærmlås.

Her går du i indstillinger.

Tryk låseskærm.

Her burde du kunne slå den fra.

Min telefon er låst fra udbyderen. Så jeg kan ikke slå den fra. Det er noget min arbejdsgiver forlanger.


Låseskærm er fundet. Når jeg går ind beder den om adgangskode. Herefter kan jeg vælge om den skal åbnes med mønster, pin kode eller ingen ting. Sidstenævnte er ikke aktiveret, og der står at det er deaktiveret af administrator, kryptering eller loginlager.

Har du prøvet at aktivere?
Det kan være at ejeren er administrator.


Og det aktiveres hvor mon?
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4898
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2016 kl. 16:19
Har du snakket med teleselskabet?

Måske er det dem der har blokeret.
Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Online
Point: 2319
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2016 kl. 16:22
Oprindeligt skrevet af Mufti Mufti skrev:

Har du snakket med teleselskabet?

Måske er det dem der har blokeret.


Efter at have rodet med den i alt for lang tid, endte det med en fabriksgendannelse.

Nu virker det.

Ellers tak for hjælpen.

Jeg fik ikke overført hans applikationer. Kan han ikke bare gå i Play butikken, og hente alle automatisk? Da jeg skiftede telefon, begyndte den selv på det da jeg fik startet den op, men ikke hans.
Til top
Benny From Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 11-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Online
Point: 814
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Benny From Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Oktober-2016 kl. 14:01
Har lige haft samme problem på konens nye mobil, problemet blev løst efter en hurtig snak med en supporter hos Huawei, som guidede mig igennem menuerne
 
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu