recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sonos og Bilka har jeg sovet i timen.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sonos og Bilka har jeg sovet i timen.

 Besvar Besvar Side  <1 456
Forfatter
Besked
BrianH Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 22-Juli-2016
Status: Offline
Point: 37
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BrianH Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-August-2016 kl. 21:47
Det lyder bestemt til at Bilka fortsætter som Sonos forhandler.

Jeg fik nedenstående mail fra deres kundeservice:

--------------------------------------------------------------------

Hej Brian 

Den lidt længere forklaring er, at vi henover det seneste halve år løbende har haft Sonos’ produkter til salg i udvalgte varehuse og online på Bilka.dk. Baseret på salget siden januar har vi indkøbt yderligere varer og forsøgt at ramme det rigtige antal, så vi kunne have Sonos-produkter nok til fødselsdagen og til at have på hylderne i fast sortiment efterfølgende. 

Imidlertid har efterspørgslen været markant højere end forventet. Faktisk har vi alene de sidste par dage solgt næsten tre gange så mange Sonos-artikler som i hele perioden fra årets begyndelse og indtil juli. Da vores skøn var beregnet på netop salget for en så lang periode, forventede vi at have varer nok og har derfor ikke inkluderet et forbehold om ”Begrænset antal”.

Vores bedste skøn har dog vist sig at være forfejlet. Det kan vi naturligvis kun beklage. Vi arbejder på højtryk på at skaffe yderligere varer fra Sonos, men umiddelbart er der grundet det uventede store salg desværre først udsigt til, at vi kan have dem på hylderne igen senere på efteråret.

--------------------------------------------------------------------

Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4901
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-August-2016 kl. 07:05
Jeg vil sige forhandle Sonos og ikke Sonos forhandler.

Lad os se om det bliver fuldt sortiment.
Til top
ceefive Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 05-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ceefive Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-August-2016 kl. 13:44
Sonos Playbar og Connect:amp er væsentligt billigere i England. www.johnlewis.com havde tidligere på året "prisgaranti" i forhold til billigste netpris. Indimellem har de også specielle rabatter - sjovt nok ofte omkring kvartalsafslutninger... - der kan godt være 1000,- sparet på en AMP eller en Playbar - det kan jo betale en Ryanair billet retur med en ekstra kuffert hvis man har tiden til det :)
HFK har jeg oplevet som værende ufatteligt afvisende overfor at give rabat - selv på større ordrer.
 
Til top
Tazman Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 11-Januar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 203
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tazman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-August-2016 kl. 12:57
Oprindeligt skrevet af ceefive ceefive skrev:

Sonos Playbar og Connect:amp er væsentligt billigere i England. www.johnlewis.com havde tidligere på året "prisgaranti" i forhold til billigste netpris. Indimellem har de også specielle rabatter - sjovt nok ofte omkring kvartalsafslutninger... - der kan godt være 1000,- sparet på en AMP eller en Playbar - det kan jo betale en Ryanair billet retur med en ekstra kuffert hvis man har tiden til det :)
HFK har jeg oplevet som værende ufatteligt afvisende overfor at give rabat - selv på større ordrer.
 

Desværre sender de ikke til Danmark :(
Til top
Havelund Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 12-November-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 131
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Havelund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-August-2016 kl. 15:42
Ser ud til at man kan købe Sonos Playbar via Amazon.de til €636 pp. Det vil jeg selv overveje.



Redigeret af Havelund - 08-August-2016 kl. 15:42
Til top
BrianH Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 22-Juli-2016
Status: Offline
Point: 37
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BrianH Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-August-2016 kl. 00:41
Oprindeligt skrevet af Havelund Havelund skrev:

Ser ud til at man kan købe Sonos Playbar via Amazon.de til €636 pp. Det vil jeg selv overveje.


Det ser desværre ikke ud til at der sendes til DK, når jeg går ind og læser?
Til top
Havelund Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 12-November-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 131
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Havelund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-August-2016 kl. 17:45
Fandt den til den pris den anden dag. Kunne fint lægge den i min kurv og gå videre til betaling uden den meldte at den ikke kunne sendes til DK. Men prisen er steget siden hen.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 456
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu