recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > IP TV og WebTV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Oversigt over boks-alternativer?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Oversigt over boks-alternativer?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
stofferm Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 05-November-2009
Status: Offline
Point: 7
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér stofferm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Oversigt over boks-alternativer?
    Sendt: 31-Juli-2016 kl. 13:31
Jeg leder efter en oversigt over de bokse der er kompatibel med Waoo IP-tv (ikke coxial DVB-C). Jeg er ikke interesseret i at købe AirTies, eller leje AirTies boksene de p.t. sælger/udlejer.

Det er lidt svært at finde ud af om jeg kan benytte en hvilken som helst TV boks med IP-TV, eller kun nogle bestemte bokse med IP-TV. Waoos portal er ligegyldigt - blot er "kravet" at der kan ses de kanaler der er betalt for (og formentlig åbnet op for på netværket).

Den eneste anden enhed jeg har kunnet se TV med på Waoo netværket, har været min computer med VLC. Jeg tænker der må være nogle overskuelige billige bokse der kan løse problemet?
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2016 kl. 13:45

Det ser ud til ved en søgning at det kun er udbyderens bokse der kan bruges.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
stofferm Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 05-November-2009
Status: Offline
Point: 7
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér stofferm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2016 kl. 13:53
Det er umiddelbart også den første søgning jeg får frem. Samtidig ved jeg at kanalerne er tilgængelige via VLC hvis man propper ethernstikket direkte i computeren. Der burde jo, om ikke andet, være nogle bokse den kan håndtere det samme som VLC - altså iptv
Til top
Kand Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 04-Marts-2014
Sted: Arhus
Status: Offline
Point: 78
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2016 kl. 16:01
Ja der er nogle kanaler du kan se via VLC men ikke dem der er krypteret.


Til top
stofferm Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 05-November-2009
Status: Offline
Point: 7
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér stofferm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2016 kl. 16:17
Dvs. pakkerne, selvom jeg har købt dem, er krypteret - korrekt? Og derfor kan jeg heller ikke bruge andre bokse end WAOO's egne på købs-kanalerne - fordi de indeholder (den eventuelle) dekrypteringsnøgle ?
Til top
davdu Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 26-Juli-2016
Status: Offline
Point: 44
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér davdu Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2016 kl. 20:17

Ville selv afprøve den her løsning. Hvis du kan lave en m3u playliste afspille i kodi. Man burde også med plugin, pvr iptv simplet client. Boks raspberry pi 3. openelec.



Redigeret af davdu - 31-Juli-2016 kl. 20:18
Til top
pfugl Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Februar-2005
Sted: Skanderborg, DK
Status: Offline
Point: 1067
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pfugl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-August-2016 kl. 09:07
Oprindeligt skrevet af stofferm stofferm skrev:

Dvs. pakkerne, selvom jeg har købt dem, er krypteret - korrekt? Og derfor kan jeg heller ikke bruge andre bokse end WAOO's egne på købs-kanalerne - fordi de indeholder (den eventuelle) dekrypteringsnøgle ?

Ja, det er korrekt - alle betalingskanaler er krypterede. Det er kun "free-to-air" kanalerne man kan se på andet udstyr.
/Peter
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu