recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Windows 10 anniversary update.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Windows 10 anniversary update.

 Besvar Besvar Side  123 4>
Forfatter
Besked Baglæns sortering
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Windows 10 anniversary update.
    Sendt: 24-August-2016 kl. 21:40
Jeg fik opdateringerne i går (2 stks).

Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-August-2016 kl. 16:17
Hej.

Microsoft har i dag udgivet to nye updates for Windows 10 Anniversary versionen.

Cumulative Update for Windows 10 Version 1607 for x64-based Systems (KB3176934).

Update for Windows 10 Version 1607 for x64-based Systems (KB3176936).


Jeg installerede dem på min Desktop PC uden problemer. Den kører Windows 10 64 bit.
Og måske fikser de nogle af de problemer andre har haft med diverse ting i
Anniversary versionen.

Hilsen Carsten.

Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2016 kl. 20:09
har ikke haft problemer, men har haft den i et godt stykke tid. - aner ikke om der er problemer med edge browseren - jeg har endnu kun prøvet den den ene gang jeg gik på nettet for at hente chrome.
Til top
Dammeren Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 12-Oktober-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 71
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dammeren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2016 kl. 13:18
@Filmfreak: Har selv haft en lignende fejl. Her var der tale om at datoen på min pc var forkert.

Redigeret af Dammeren - 16-August-2016 kl. 13:19
Til top
nesager Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 05-November-2006
Sted: Nordvestjylland
Status: Offline
Point: 1854
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nesager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2016 kl. 09:41
Oprindeligt skrevet af Parabolen Parabolen skrev:

Jeg har endnu ikke fået opdateringen. Men er der nogle af Jer der har oplevet problemer med opdateringen. På Computerworld d.d. er der påpeget problemer der opstår efter opdateringen:
1. Maskinen fryser.
2. Problemer med edge browseren og videoafspilning.
3. Give problemer med antivirus programmer.

Jeg bruger windows 10 home versionen, er det muligt at slå opdateringer fra midlertidigt.?


1.Oplever ikke at den fryser.
2Bruger ikke Edge browseren,så det ved jeg ikke . Videoafspilning kører fint.
3.Havde lidt problemer i starten,kunne ikke rigtig få lov til at bruge Kaspersky Antivirus,den mente jeg skulle bruge Windows Defender. Men jeg vandt.
Mvh.



Redigeret af nesager - 16-August-2016 kl. 09:41
Til top
Parabolen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 23-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 270
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Parabolen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2016 kl. 09:23
Jeg har endnu ikke fået opdateringen. Men er der nogle af Jer der har oplevet problemer med opdateringen. På Computerworld d.d. er der påpeget problemer der opstår efter opdateringen:
1. Maskinen fryser.
2. Problemer med edge browseren og videoafspilning.
3. Give problemer med antivirus programmer.

Jeg bruger windows 10 home versionen, er det muligt at slå opdateringer fra midlertidigt.?

/Erik
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2016 kl. 03:46
Hej.

Og her er 2ben's link på Dansk:


Hilsen Carsten.


Til top
2ben Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1498
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 2ben Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-August-2016 kl. 21:46
Download -> https://www.microsoft.com/en-us/software-download/windows10?tduid=(a34519f1dd0c5fc1552d72c455ebbd90)(259740)(2542549)(d_wp)()

Til top
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4937
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberguyen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-August-2016 kl. 19:02
En update fra Wndows 7 er jo heller ikke forenelig med secureboot. Så det kan være det løser ét problem på bekostning af en dårligere sikkerhed og langsommere opstart.

Jeg tror nu stadig det nok kan løses ved at kigge på opsætingen af partitionerne.


Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-August-2016 kl. 17:32
grunden til at du fik fejlen Carsten, er såmænd også fordi det ikke er muligt at opgradere direkte fra winXP til win10.(det har MS også meldt ret klart ud) - derfor SKAL man ind over en anden version af windows!

Det reelle problem lugter hen af noget UEFI, Secure boot, og så ellers noget hw inkompatibilitet. Det hjælper dog næppe meget, men googler man fejlkoden, så kommer der meget få "løsninger" frem på upgrade fejlen.
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-August-2016 kl. 12:39
Oprindeligt skrevet af Cyberguyen Cyberguyen skrev:

 Så dit råd til trådstarter er at han skal installere en Windows XP først? Shocked

Hej.

Nej jeg syntes ikke at han skal installere XP først.

Men da han tilsyneladende  har problemer med partionerne i sin eksisteren Windows 10 er en af mulighederne at installere en anden version af Windows.

Personligt ville jeg nok prøve at lave en ren installation af Win 10 først.
Mon ikke man får mulighed for at delete og igen at create partionerne, før man så formaterer.

Men så skal man selvfølgelig tage alle sine data filer ud først, så at man senere kan kopier dem ind igen.

Hvis det ikke virker ville jeg prøve at installere en tidligere version af Windows. Det virkede for mig.
Hvilken version man skal vælge afhænger af, hvilken man har medie og KEY til.

Jeg valgte Windows 7, da jeg havde medie til, jeg tror at det hedder en Enterprice version.

Hilsen Carsten.

Til top
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4937
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberguyen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-August-2016 kl. 12:17
Oprindeligt skrevet af csell csell skrev:

Oprindeligt skrevet af filmfreak filmfreak skrev:

Tak for jeres input. Det er bare underligt at der pludselig skulle være noget galt med partitionen da der allerede er Windows 10 på den  ?


Hej.

Jeg ved ikke om dette kan hjælpe dig.

Men da jeg for nogle uger siden opgraderede min gamle bærbare fra Windows XP til Win 10 fik jeg en Fejlkode.
Når googlede fejlkoden sagde den, at det var noget galt med partionerne.

Jeg løste det ved først at opgradere fra Win XP og til Win 7. Og så kunne jeg opgradere fra Win 7 og til Win 10 uden problemer.

Men før at du starter, vil jeg foreslå dig jeg tage din Windows KEY ud, ved at bruge en KEY Finder.

Hilsen Carsten.
Så dit råd til trådstarter er at han skal installere en Windows XP først? Shocked
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123 4>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu