recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller > PS4
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Project Cars + Logitech G29
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Project Cars + Logitech G29

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked Baglæns sortering
MulleB Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-November-2013
Status: Offline
Point: 745
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MulleB Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Project Cars + Logitech G29
    Sendt: 09-August-2016 kl. 10:12
Ja, indstillingsmuligheder er der nok af.

Jeg kan se på deres forum at jeg ikke er den eneste med samme oplevelse.
Jeg har fundet nogle indstillinger der er nogenlunde, men helt glad for spillet bliver jeg nok aldrig.
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-August-2016 kl. 17:15
FFB i project cars er en seriøs videnskab. og GT6 kommer ikke i nærheden af de indstillinger der kan sættes i Pcars. - der er tonsvis af muligheder i deres forum, og på nettet og på youtube.

Assetto corsa er nok det eneste eftersom forza jo er Xone og pc only.
Til top
MulleB Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-November-2013
Status: Offline
Point: 745
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MulleB Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-August-2016 kl. 15:13
Hejsa,
 
har endeligt fået købt en PS4 og nyt rat og pedaler(Logitech G29).
Så skal man jo i gang med at spille, og har derfor købt Project Cars, men jeg synes overhovedet ikke jeg har nogen følelse med bilerne, og det er en ret flad fornemmelse når man er vant til GT6.
 
Jeg har prøvet at stille på muligheder der er i FFB, men jeg kan ikke finde en indstilling der er tilfredsstillende. Er spillet bare ikke bedre eller?
Har I nogle anbefalinger til indstilling?   
 
er der andre spil der skal købes indtil GT 7 udkommer.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu