recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bang & Olufsen
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Masterlink: Styre lyd i hovedrum fra linkrum?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Masterlink: Styre lyd i hovedrum fra linkrum?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked Baglæns sortering
masterlink Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 20-Juli-2015
Status: Offline
Point: 81
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér masterlink Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Masterlink: Styre lyd i hovedrum fra linkrum?
    Sendt: 05-September-2016 kl. 17:39
Jeg har løst dette her delvist, ved at bruge en Beolink 1000 remote. Der kan man hele tiden skifte fra link til hovedrum.
Til top
masterlink Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 20-Juli-2015
Status: Offline
Point: 81
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér masterlink Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-August-2016 kl. 15:38
Kære forum

Er der nogen måde man kan styre lyden i hovedrummet fra et linkrum? Jeg mener når man bruger sin beo4 remote som er kodet til linkrum - kan jeg så på nogen måde skrue ned for lyden i hovedetrummet?

Jeg ved at man kan slukke for hovedrummet ved at holde sluk-knappen nede. Derfor tænkte jeg om der var andre gode fif?

På forhånd tak.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu