recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Andre video-optagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Billede fra vhs "hopper"
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Billede fra vhs "hopper"

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
herregaarden Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 04-Juni-2011
Status: Offline
Point: 151
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér herregaarden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Billede fra vhs "hopper"
    Sendt: 17-August-2016 kl. 10:11
Jeg har en Lumatron DVDCR-19 DVD/VHS combi maskine som har lidt problemer med VHS delen.
Billedet hopper lidt, det er lidt svært at forklarer så jeg har lavet et lille klip(kopieret til DVD) samt et billede af VHS delen kan hentes her:
https://www.dropbox.com/sh/un3oqsgmujgbhyk/AAAd6n615PE9ytQEnfz99ZTPa?dl=0

Det sker ved alle de bånd jeg har prøvet med som jeg ved er stabil og virker uden problemer i en anden DVD/VHS maskine


Håber nogen kan hjælpe
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2016 kl. 10:20
Som jeg husker det, hjælper det ofte at spole båndet igennem. Når et bånd ligger længe ubrugt, klæber det lidt sammen og giver på den måde modstand i udrulningen, så det hindrer en perfekt afspilning.
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10278
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2016 kl. 10:34
Har du prøvet at justere til bedste billede med tracking knappen?
 
Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
herregaarden Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 04-Juni-2011
Status: Offline
Point: 151
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér herregaarden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2016 kl. 11:09
@Kampus
Det hjælper desværre ikke, den gør det samme selv med bånd der er spolet frem og tilbage/kopieret på en anden maskine. Så det virker til at være et problem med maskinen og ikke båndene.

@fltk
Den har desværre ikke en tracking justering. Ikke på maskinen eller remote.

Mange tak for de hurtige svar

Jeg har også prøvet at rengører video, lyd og erase hovederne, dette hjælper desværre heller ikke


Redigeret af herregaarden - 17-August-2016 kl. 11:12
Til top
herregaarden Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 04-Juni-2011
Status: Offline
Point: 151
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér herregaarden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2016 kl. 12:19
Nu døde VHS delen så helt, så den var jo nok på vej ud.
Men jeg siger tak for svarene
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu