recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Solgt: iPhone 5 64GB
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Solgt: iPhone 5 64GB

 Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Solgt: iPhone 5 64GB
    Sendt: 25-August-2016 kl. 22:03
Har en iPhone 5, 64GB som jeg ville høre, hvad i vil tro, at den kunne sælges for. Sælger ikke, hvis det er for lidt. Den er i super god stand. Har altid været i cover, og med panzer glass. er ombyttet til en ny, for lidt under 2 år siden. Der er kvittering med. 
HBO 800kr


Redigeret af Flemming Larsen - 30-August-2016 kl. 18:41
Mvh
Flemming Larsen
Til top
iVinther Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 23-Oktober-2010
Status: Offline
Point: 111
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér iVinther Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-August-2016 kl. 23:18
Jeg vil da gerne give 1250 DKK :) hvis du vil sælge. Hvilken farve er det?
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6974
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-August-2016 kl. 06:42
Mindst halv nypris.

De plejer at være nemme at sælge. Også selv om næste gen er på vej lige om lidt.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-August-2016 kl. 07:16
Oprindeligt skrevet af iVinther iVinther skrev:

Jeg vil da gerne give 1250 DKK :) hvis du vil sælge. Hvilken farve er det?
Hov, det glemte jeg lige. Den er Hvid/silver. Jeg prøver lige at se, hvad prisen kan komme op i.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-August-2016 kl. 07:17
Oprindeligt skrevet af hansie hansie skrev:

Mindst halv nypris.

De plejer at være nemme at sælge. Også selv om næste gen er på vej lige om lidt.
Big smile
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-August-2016 kl. 08:28
Eventuelt, så kunne jeg godt bruge en iPad air, minimum 32GB. Bare WIFI, da vi altid er i nærheden af forbindelse.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-August-2016 kl. 10:10
Og så ville min datter alligevel godt have en 5S. Så der ryger en IPhone 5 på også, og så vil jeg se hvilken model, hvor jeg får det bedste bud. Det er en 5er, som er ombytter til en ny, for lidt under 2 år siden. Det var under batteri sagen som var den gang. Også i super kvalitet. Den er også hvid/silver. Kasse/kvittering og oplader med.

Edit. Den er på 64gb.

Redigeret af Flemming Larsen - 26-August-2016 kl. 10:12
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-August-2016 kl. 15:40
Opdateret.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
iVinther Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 23-Oktober-2010
Status: Offline
Point: 111
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér iVinther Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-August-2016 kl. 19:32
Vil du stadig sælge 5S?
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-August-2016 kl. 19:40
Oprindeligt skrevet af iVinther iVinther skrev:

Vil du stadig sælge 5S?

5s er inddraget af datteren. Så kun en ren 5er. 😐
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-August-2016 kl. 10:59
Har en iPhone 5, 64GB som jeg ville høre, hvad i vil tro, at den kunne sælges for. Sælger ikke, hvis det er for lidt. Den er i super god stand. Har altid været i cover, og med panzer glass. er ombyttet til en ny, for lidt under 2 år siden. Der er kvittering med. Hvad kan jeg få for sådan en.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-August-2016 kl. 15:48
Prøver med et salg.

Har en iPhone 5, 64GB som jeg ville høre, hvad i vil tro, at den kunne sælges for. Sælger ikke, hvis det er for lidt. Den er i super god stand. Har altid været i cover, og med panzer glass. er ombyttet til en ny, for lidt under 2 år siden. Der er kvittering med. 
HBO 800kr
Mvh
Flemming Larsen
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu