recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Powerbank
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Powerbank

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-September-2016 kl. 15:38
Netto har en 6000 mAp til 89kr lige i øjeblikket, som faktisk er ret gode.



Redigeret af Flemming Larsen - 04-September-2016 kl. 15:44
Mvh
Flemming Larsen
Til top
brafi Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 26-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 103
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér brafi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-September-2016 kl. 21:04
Jeg har en anker og et par aukey batteripakker.
Anker er efter min mening bedre kvalitet end aukey.

Mine aukey pakker har Quick charge og når disse benyttes, leverer de knap så meget som de lover. (der vil være en del tab i at booste 5v til hhv 9 og/eller 12v)

Min næste batteripakke bliver en anker igen. 😀


Redigeret af brafi - 04-September-2016 kl. 21:05
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-September-2016 kl. 21:10
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Netto har en 6000 mAp


Gad vide, hvad mAp betyder?
Mon overhovedet Netto selv ved det?

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
DiscomanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-Februar-2008
Sted: Skanderborg, DK
Status: Offline
Point: 1415
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DiscomanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-September-2016 kl. 21:51
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5206
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-September-2016 kl. 22:28
Oprindeligt skrevet af DiscomanDK DiscomanDK skrev:

Den her er rigtig god:


Xiaomi er en anderkendt producent. 
Ja Xiaomi er et vel renommeret mærke. 
Så vel renommeret at der er lavet piratkopier som absolut ikke holder kvaliteten. 
Og det kan være pokkers svært at se forskellen. Confused

Jeg købte selv en af slagsen for et par år siden fra Deal Extreme, som har et rimeligt godt ry som forhandler.
Og fandt et par indlæg på nettet som viste forskel på en ægte og en (brandfarlig) kopi.

Kan ikke lige afgøre om den linkede er ægte eller kopi. Smile

Mvh. JørgenT
Til top
Mikael Engmark Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 18-Juni-2016
Sted: Struer
Status: Offline
Point: 16
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mikael Engmark Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-September-2016 kl. 23:08
Aldrig gå ned på Ah. Specielt hvis nu junior vælger at spille 1-2 år i streg...

https://www.amazon.com/FSP-Portable-Lithium-Battery-Storage/dp/B004LPGS7O/ref=pd_sim_sbs_86_12?ie=UTF8&psc=1&refRID=T2G2TXY9NNBB7WE0XNZK

Hvis det er bøvlet er der jo altid at hælde mere juice på. Seriel/parallelkoble indtil du har hvad du skal bruge.
http://www.ev-power.eu/Winston-40Ah-200Ah/WB-LYP1000AHC-LiFeYPO4-3-2V-1000Ah-Special-product.html?cur=1

ps: Jeg har ikke flere seriøse indspark
Til top
nikro_dk Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 01-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 32
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nikro_dk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-September-2016 kl. 11:24
Jeg har købt 3 stk af Xiaomi Mi versionerne hos AliExpress, og var også lidt nervøs mht. ægte/falsk.

Jeg fandt følgende side hos techmesto.com, hvor man sammenligner ægte vs falsk, hvor alle 3 klarede cuttet. Om det så var held, eller om AliExpress bare sælger den ægte vare, må være op til dig at vurdere.
Til top
DiscomanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-Februar-2008
Sted: Skanderborg, DK
Status: Offline
Point: 1415
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DiscomanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-September-2016 kl. 11:36
Den jeg har linket til er 100% ægte.

Kig på, hvor meget feedback varen har fået. Derudover findes der et unikt nummer på, som man tjekke på en officiel Xiaomi side og få verificeret om enheden er ægte.

Har selv bestilt fra netop den sælger, og den kom på under 14 dage. 


Til top
Bladerunner Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 29-Januar-2012
Sted: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 306
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bladerunner Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-September-2016 kl. 14:18
14 dage!? - det kunne lige så godt være 14 år når man har en bette knægt Big smile

Jeg var nødt til at købe den i Netto fordi den anden ikke er dukket op endnu og Fruen har lovet junior en strøgtur i morgen... Embarrassed

Nå... men så må kvalitet vente til næste gang....


Redigeret af Bladerunner - 05-September-2016 kl. 14:19
Til top
kennethbrdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1192
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kennethbrdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-September-2016 kl. 15:35
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu