recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - B&W 7.1 In-wall bio integreret i stuen
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

B&W 7.1 In-wall bio integreret i stuen

 Besvar Besvar Side  <1 4567>
Forfatter
Besked
Vilstrup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-November-2008
Status: Offline
Point: 1005
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vilstrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2017 kl. 18:38
Oprindeligt skrevet af spoxy spoxy skrev:

Oprindeligt skrevet af Vilstrup Vilstrup skrev:

Oprindeligt skrevet af spoxy spoxy skrev:

Det ER ulovligt.
Og du kommer til at lave det om, når du skal sælge dit hus.


Sikke noget sludder, det kommer da an på hvilken aftale de får lavet med køber.

Har selv købt hus for knap 2 år siden og her var der noget som også er ulovligt, men det skulle de ikke lave om. Så reglerne er ikke så firkantet.

Hvis det er ulovligt, kan du som køber selvfølgelig forlange at få det lovliggjort.
Det er da direkte dumt ikke at gøre det.


Sludder det kommer an på "fejlen".
Mvh.

Vilstrup
----------------
Min Hjemmebio - MK Sound S150 System
Til top
spoxy Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-August-2006
Sted: Brøndby,Denmark
Status: Offline
Point: 1141
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér spoxy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2017 kl. 19:11
Oprindeligt skrevet af Vilstrup Vilstrup skrev:

Oprindeligt skrevet af spoxy spoxy skrev:

Oprindeligt skrevet af Vilstrup Vilstrup skrev:

Oprindeligt skrevet af spoxy spoxy skrev:

Det ER ulovligt.
Og du kommer til at lave det om, når du skal sælge dit hus.


Sikke noget sludder, det kommer da an på hvilken aftale de får lavet med køber.

Har selv købt hus for knap 2 år siden og her var der noget som også er ulovligt, men det skulle de ikke lave om. Så reglerne er ikke så firkantet.

Hvis det er ulovligt, kan du som køber selvfølgelig forlange at få det lovliggjort.
Det er da direkte dumt ikke at gøre det.

Enten er det ulovligt, eller også er det ikke ulovligt
Sludder det kommer an på "fejlen".
OLED77C8 - Marantz SR5013 - Apple TV 4K - Nintendo wii
Til top
Vilstrup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-November-2008
Status: Offline
Point: 1005
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vilstrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2017 kl. 19:27
Jo det kommer an på fejlen.

F.eks. Vi har led spots i vores køkken som er monteret direkte op i rockwoolen og det er ikke de korrekte spots til det, så derfor ulovligt, men har vi ikke gjort noget ved det, for der sker jo ikke noget ved det.
I vores entre er der trukket lampe ledning fra en 4 stiks dåse på loftet og ned til en fast monteret stik dåse på væggen, hvor kablet er skjult i en kabelbakke. Dette er heller ikke lovligt, da lampe ledningen ikke er trukket i rør når det er i etage adskilles samt man må heller ikke bruge lampe ledning som fast installations kabel. Men igen dette er ikke blevet lavet ej sker der heller ikke noget ved det, da den heller ikke bruges.

Redigeret af Vilstrup - 03-Juni-2017 kl. 19:52
Mvh.

Vilstrup
----------------
Min Hjemmebio - MK Sound S150 System
Til top
Vilstrup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-November-2008
Status: Offline
Point: 1005
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vilstrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2017 kl. 19:55
Hov jo kontakten bruges en gang om året, til vores udendørs julelys som trækker max 15 watt
Mvh.

Vilstrup
----------------
Min Hjemmebio - MK Sound S150 System
Til top
bphhm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-Marts-2006
Status: Offline
Point: 1141
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bphhm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juni-2017 kl. 15:08
Nu med ny Denon receiver.

Den spiller fint, men jeg savner Onkyo'ens default lytte indstilling som var mere fleksibelt. Eller også har jeg blot ikke fundet menuen endnu :-)

Næste skridt må være 4k projektor når de kommer ned i normalt pris niveau.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juni-2017 kl. 15:31
Kig efter "Pure Direct" eller "Direct"
Til top
2ben Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1498
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 2ben Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2017 kl. 21:15
Hejsa,

Hvor er det bare et flot flot setup - super flot lavet.

Mvh. Torben
Til top
poulsen48 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 23-September-2017
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 21
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér poulsen48 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2017 kl. 23:41
Det ser mega godt ud. :-D 


Det kan du godt være stolt af :-D 
//Poulsen48
Til top
bphhm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-Marts-2006
Status: Offline
Point: 1141
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bphhm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-September-2017 kl. 16:08
ATV2 boksen er blevet skrottet og jeg regner med en ATV4K skal anskaffes når de er tilgængelige. Næste skridt er at skrotte PC'en som medie center til optagelse af TV, men jeg skal først have eksperimenteret lidt med ATV4k for at se om jeg ikke kan lave et setup med denne til optagelse og afspilning af TV fra NAS'en.

Projektoren skal også skiftes på et tidspunkt til en 4K maskine, men er lidt nervøs for om mit 15 meter lange HDMI kabel kan "trække" 4K. 
Til top
Gump Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 25-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 377
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gump Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Oktober-2017 kl. 19:48
Hvad synes du om dine CCM663SR? Og har du hørt lillebroderen CCM664SR, og hvis ja, hvor meget mere giver de store?

Jeg har selv været ude og lytte til CCM664SR i den lokale HFK, men de havde ikke CCM663SR (det er i Sønderborg, og den er bare ikke verdens største). Jeg overvejer dog kraftigt de store, da merprisen ikke er voldsom.
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Online
Point: 3954
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Oktober-2017 kl. 20:24
Oprindeligt skrevet af bphhm bphhm skrev:

ATV2 boksen er blevet skrottet og jeg regner med en ATV4K skal anskaffes når de er tilgængelige. Næste skridt er at skrotte PC'en som medie center til optagelse af TV, men jeg skal først have eksperimenteret lidt med ATV4k for at se om jeg ikke kan lave et setup med denne til optagelse og afspilning af TV fra NAS'en.

Projektoren skal også skiftes på et tidspunkt til en 4K maskine, men er lidt nervøs for om mit 15 meter lange HDMI kabel kan "trække" 4K. 
undskyld mig. Er det ikke spild af penge at lave sådan fint atmos setup, bare for afspille fra atv som ikke understøtter atmos? Eller kører du med BD afspiller til det?

Redigeret af T-Duck - 24-Oktober-2017 kl. 20:25
Til top
bphhm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-Marts-2006
Status: Offline
Point: 1141
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bphhm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-November-2017 kl. 09:14
Oprindeligt skrevet af Gump Gump skrev:

Hvad synes du om dine CCM663SR? Og har du hørt lillebroderen CCM664SR, og hvis ja, hvor meget mere giver de store?

Jeg har selv været ude og lytte til CCM664SR i den lokale HFK, men de havde ikke CCM663SR (det er i Sønderborg, og den er bare ikke verdens største). Jeg overvejer dog kraftigt de store, da merprisen ikke er voldsom.

Nu bruges de kun som surround, men de lyder rigtig fint. Men det er jo en anden oplevelse med lyd fra loftet.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 4567>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu