recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bruger til bruger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hold da bare helt op,  en ÅOP på 72.24%
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hold da bare helt op, en ÅOP på 72.24%

 Besvar Besvar Side  123 5>
Forfatter
Besked
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hold da bare helt op, en ÅOP på 72.24%
    Sendt: 08-September-2016 kl. 17:22
Jeg var lige et smut inde på Elgigantens hjemmeside.

Her blev jeg næsten automatisk ledt ind på denne side:

http://www.elgiganten.dk/product/konsol-spil/konsoller/PS4CONSOLE/playstation-4-med-500-gb?intcid=int_PS4CONSOLE_forsiden_u36

Jeg skal bestemt ikke have sådan en spilledims - men jeg faldt over deres finansiering med en ÅOP på 72.24%. I gamle dage røg man i spjældet på den samlede omkostningssats - det blev kaldt for ågerOuch  


Redigeret af Hother - 08-September-2016 kl. 17:57
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12222
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-September-2016 kl. 17:38
Det er et fint emne, men det ville være endnu finere hvis du gjorde sådan, at titlen gav bare et hint om emnets indhold.

Hvordan de slipper af sted med det der, det forstår jeg ikke.
Til top
MDusen Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 26-August-2011
Sted: Lyngby, DK
Status: Offline
Point: 108
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MDusen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-September-2016 kl. 18:59
Det er næsten på niveau med dummebøder - gætter på at det desværre er helt efter reglerne da ÅOP tydeligt fremgår.
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-September-2016 kl. 19:19
Oprindeligt skrevet af MDusen MDusen skrev:

Det er næsten på niveau med dummebøder - gætter på at det desværre er helt efter reglerne da ÅOP tydeligt fremgår.

Jeg må da indrømme, at jeg selv ville føle mig meget dum med valget af sådan en "Afbedragsløsning"Clown
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
pjonassen Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 154
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pjonassen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-September-2016 kl. 20:23
Zaplo har en på 151,8%
LG 60PM970T
Marantz av8022a + mm7055
Marantz 7007
Focal Sib XL

Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8556
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lunddal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-September-2016 kl. 20:38
Sådan er det, når der er et fast gebyr pr. måned og ydelsen er så lav.

Hvis man ikke kan købe en ting til til 2.333 kontant, så bør man nok vente til man kan.

Redigeret af lunddal - 08-September-2016 kl. 20:39
Til top
Bergmasca Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 11-December-2012
Status: Offline
Point: 10
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bergmasca Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-September-2016 kl. 22:56
Jeg har arbejdet i Elgiganten og tro mig folk anvender desværre disse finanseringsmuligheder. Selv når man fortalte den samlede tilbagebetalingspris, så trak de fleste på skulderne og sagde at vi skulle godkende lånet. Der er en grund til Luksusfælden fortsat kan vises i tv'et.
Til top
strandvasker Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2386
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér strandvasker Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-September-2016 kl. 06:23
Da jeg var lille purk tilbage i 70'erne kan jeg huske at det en overgang var et stort samtaleemne i villakvarteret at min legekammerats far havde lejet et fjernsyn - det var fuldstændigt uhørt, fjernsyn var da noget man købte. 

I dag er det lige før man er "talk of the town" hvis man rent faktisk sparer op til noget og køber det kontant.
Til top
slumbert Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-November-2009
Status: Offline
Point: 1977
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér slumbert Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-September-2016 kl. 08:50
Privatøkonomi på skemaet i folkeskolen tak.

Det er helt vildt atdet kan lade sig gøre at få folk til at hoppe på sådan noget.

Min ven arbejder indenfor den branche og jeg spurgte ind til hvordan Vivus tjener penge på at udlåne 4000 gebyrfrit, med tilbagebetaling inden for 1 måned. Det viser sig at over 80% forlænger aftalen og det koster kassen. 19% for at forlænge i en måned..

I det mindste er smslån ikke muligt mere og der bliver over 48 timer betænkningstid ved kviklån.
endnu en hifi-flygtning

Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål

Til top
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Marts-2007
Status: Offline
Point: 2811
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper_J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-September-2016 kl. 09:03
Oprindeligt skrevet af strandvasker strandvasker skrev:

Da jeg var lille purk tilbage i 70'erne kan jeg huske at det en overgang var et stort samtaleemne i villakvarteret at min legekammerats far havde lejet et fjernsyn - det var fuldstændigt uhørt, fjernsyn var da noget man købte. 

Sjovt, jeg husker det helt omvendt: Nemlig at det var meget mere almindeligt at leje den slags dengang.
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-September-2016 kl. 10:18
Oprindeligt skrevet af Kasper_J Kasper_J skrev:

Oprindeligt skrevet af strandvasker strandvasker skrev:

Da jeg var lille purk tilbage i 70'erne kan jeg huske at det en overgang var et stort samtaleemne i villakvarteret at min legekammerats far havde lejet et fjernsyn - det var fuldstændigt uhørt, fjernsyn var da noget man købte. 

Sjovt, jeg husker det helt omvendt: Nemlig at det var meget mere almindeligt at leje den slags dengang.

Og vi kan gå endnu længere tilbage i slut 50´erne. Her var det også helt normalt at leje et TV, så normalt at når Danmarks Radio slog et slag for at man skulle betale licensen så hed ordene noget i retning af "Hvad enten De har tv´et til leje eller på en prøveopstilling". Smile
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
mbm1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Januar-2005
Status: Offline
Point: 2037
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mbm1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-September-2016 kl. 10:34
DER var store tidligere
Ja vi lejede vores TV og Videomaskiner... Det var en supergod ordning.
Så havde man altid det nyeste udstyr..

Jeg lejede gerne et 65" OLED for 500 kr/mdr. og så skifte ud hvert år.


Redigeret af mbm1 - 09-September-2016 kl. 10:34
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123 5>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu