recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Brugeranmeldelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hothers Pana TX- 65DX900E
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHothers Pana TX- 65DX900E

 Besvar Besvar Side  <1 2122232425 41>
Forfatter
Besked
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2017 kl. 20:42
Oprindeligt skrevet af lahan lahan skrev:

Du skulle prøve fx Netflix i en måned, de har en del indhold i 4K. Kræver selvfølgeligt at du har en ordentlig internet forbindelse.
Tak for rådet, men jeg ser ikke ret mange film, og de få film jeg virkelig vil se, jamen dem køber jeg på BDSmile
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
jan203 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-Oktober-2010
Sted: dk
Status: Offline
Point: 761
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2017 kl. 20:49
Kan den nye alt hvad den gamle kunne?
Overvejer og skifte til den nye men kan ikke helt gennemskue om jeg kommer til og mangle nogen funktioner.
Kan du lave favoritliste.
Tekst på optaget danske udsendelser.
Måske du ikke har prøvet disse ting endnu:)
Pioneer 5090H.samsung 3126..Oppo95.Musical FidelityM6i.front.soavo1.Center.sonusfaberdomus.Bag.amadeusmultiaktiv.Sub.klipschRsw12B.Sonos Cullen.Music Hall 25.2 moded dac.
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9325
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2017 kl. 20:53
Jeg troede du også så natur film/serier, kan se der ligger en del på Netflix af disse film.
Kan dog ikke se om de er 4K, da jeg kun har den lille abb
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2017 kl. 20:58
Oprindeligt skrevet af lahan lahan skrev:

Jeg troede du også så natur film/serier, kan se der ligger en del på Netflix af disse film.
Kan dog ikke se om de er 4K, da jeg kun har den lille abb

Jeg ser meget naturfilm, og disse udvælges omhyggeligt, og dem vil jeg eje, ligesom der også er andre film som jeg vil eje.Smile



B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2017 kl. 21:02
Oprindeligt skrevet af jan203 jan203 skrev:

Kan den nye alt hvad den gamle kunne?
Overvejer og skifte til den nye men kan ikke helt gennemskue om jeg kommer til og mangle nogen funktioner.
Kan du lave favoritliste.
Tekst på optaget danske udsendelser.
Måske du ikke har prøvet disse ting endnu:)
Jeg vil mene, at den nye boks kan mere
Ja til favorit liste, ikke at jeg har lavet en sådan, men den fremgår af specifikationerne
Ja til danske tekster

Og du har ret, ikke alt er prøvet, men det som jeg har prøvet fungere fintSmile
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
jan203 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-Oktober-2010
Sted: dk
Status: Offline
Point: 761
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2017 kl. 21:30
Vil da lige en tur forbi yousee butikken for og prøve den lidt.
Pioneer 5090H.samsung 3126..Oppo95.Musical FidelityM6i.front.soavo1.Center.sonusfaberdomus.Bag.amadeusmultiaktiv.Sub.klipschRsw12B.Sonos Cullen.Music Hall 25.2 moded dac.
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2017 kl. 21:37
Oprindeligt skrevet af jan203 jan203 skrev:

Vil da lige en tur forbi yousee butikken for og prøve den lidt.
Synes jeg lyder som en god ideSmile


B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-April-2017 kl. 02:13
Jeg får jo ofte PM´s der spørger om lidt af hvert, herunder om jeg skifter TV her i forsommeren.

Jeg har funderet rigtigt rigtigt meget over et skifte - desværre svaret er nej. Ikke at jeg ikke skifter senere, men jeg bliver i det mindste ikke mig som "First Mover" i denne omgang.

Jeg mener at det vil være komplet i hegnet at skift et TV ud, som jeg er så inderligt tilfreds med på alle områder. Jeg kan ikke finde et eneste irritations moment - ikke et. Bevares, mit TV kan måske ikke vise så dybsort som et OLED i visse enkle sammenhænge. Men mit TV viser minsandten den naturlige sort, som jeg forventer at se på et givent objekt. Jeg har ikke oplevet andet. Hvad mere kan jeg ønske  - det kan også blive for vanvittigt.

Jeg har det heller ikke så godt med et LG OLED panel på mit nye TV. Jeg er sikkert lidt sær, men for mig er det som at sætte en Hyundai (kører skam sikkert fint), motor i en Bentley. Jeg ved skam også godt at panelet i mit nuværende panel ikke er et Panasonic panel. Måske jeg ændre mening, når der er noget reel erfaring i den nævnte konstellation.

Mit TV er så utroligt velfungerende og velbygget på alle leder og kanter, så det bliver hos mig en rum tid endnu. På et tidspunkt prøvede jeg at sælge mit TV, og med en begrænset  interesse. Jeg har nok en del på fornemmelsen, at de færreste reelt kender et DX900E, for så burde det have været smuttet. Det kan jeg ikke gøre så meget ved, for nærmest at forære mit TV væk, det gør jeg ikke. Og jeg kan så også i fremtiden læne mig tilbage, og nyde et billede som for mig ikke står tilbage for de bedste på markedet - og ikke frygte burn-in og andet.
 
  
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3291
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-April-2017 kl. 12:01
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Jeg har det heller ikke så godt med et LG OLED panel på mit nye TV. Jeg er sikkert lidt sær, men for mig er det som at sætte en Hyundai (kører skam sikkert fint), motor i en Bentley. Jeg ved skam også godt at panelet i mit nuværende panel ikke er et Panasonic panel. Måske jeg ændre mening, når der er noget reel erfaring i den nævnte konstellation.
  
Hother pas på med fordommene, prøv du lige at Google f.eks. Bentley Mulsanne vs Hyundai EquusWink  
 
Off topic:
Eller en Bentley Flying Spur V8 2015 vs Hyundai Equus 2015 Selvfølgelig er der en vinder
 
Man skal bestemt ikke tage fejl af koreanerne, mener faktisk at Hyndai er den 4.største bil producent i verden, større end Ford og kun overgået af Toyota - VW og  Generel Motors.
4x JL Audio Fathom F113v2 SUBWOOFER| LG OLED 83 | OPPO |UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 3x SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |
Til top
jan203 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-Oktober-2010
Sted: dk
Status: Offline
Point: 761
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-April-2017 kl. 14:11
Så fik jeg hentet den nye boks. For mig er der en besparelse på 78 kr om mdr! Koster 30 kr om mdr hvor mit plus abonnement kostede 108 kr så det er jo vældig.
Eneste mangel er favoritliste.

Redigeret af jan203 - 22-April-2017 kl. 14:11
Pioneer 5090H.samsung 3126..Oppo95.Musical FidelityM6i.front.soavo1.Center.sonusfaberdomus.Bag.amadeusmultiaktiv.Sub.klipschRsw12B.Sonos Cullen.Music Hall 25.2 moded dac.
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-April-2017 kl. 16:55
Oprindeligt skrevet af jan203 jan203 skrev:

Så fik jeg hentet den nye boks. For mig er der en besparelse på 78 kr om mdr! Koster 30 kr om mdr hvor mit plus abonnement kostede 108 kr så det er jo vældig.
Eneste mangel er favoritliste.

Og måske kan jeg gøre det lidt bedre - hvem ved. Jeg har påtaget mig opgaven at forhandle en ny leverance kontakt på plads mellem YouSee og vores andelsforening. Skal man noget - vil man noget, så gør det selvSmile
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Claus P Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 12-Oktober-2013
Sted: Amager
Status: Offline
Point: 349
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-April-2017 kl. 18:09
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af jan203 jan203 skrev:

Så fik jeg hentet den nye boks. For mig er der en besparelse på 78 kr om mdr! Koster 30 kr om mdr hvor mit plus abonnement kostede 108 kr så det er jo vældig.
Eneste mangel er favoritliste.

Og måske kan jeg gøre det lidt bedre - hvem ved. Jeg har påtaget mig opgaven at forhandle en ny leverance kontakt på plads mellem YouSee og vores andelsforening. Skal man noget - vil man noget, så gør det selvSmile
God fornøjelse LOL
Jeg havde opgaven sidste år for min forening på 80 hustande. Vi ejer selv anlægget så det var kun leverandøraftalen som skulle på plads. 
Målet var at gøre det lidt billigere eller fastholde prisen. Det endte med samme pris som tidligere Cry til trods for at vi måtte vinke farvel til FM-signalet via radioudtaget. 
Yousee holdt hårdt på at vi bare kunne finde en anden leverandør, hvis vi var utilfredse med prisen, hvilket jeg ved ikke er let, hvis vi kigger på kvalitet.

Desværre har Yousee adgang til alle beboeres køb, så de ved hvor mange som køber ekstra kanaler eller opgraderer til fuldpakken. Det følte jeg gjorde en afgørende forskel Ouch 



Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 2122232425 41>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu