recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Brugeranmeldelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hothers Pana TX- 65DX900E
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHothers Pana TX- 65DX900E

 Besvar Besvar Side  <1 2223242526 41>
Forfatter
Besked
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-April-2017 kl. 18:52
Oprindeligt skrevet af Claus P Claus P skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af jan203 jan203 skrev:

Så fik jeg hentet den nye boks. For mig er der en besparelse på 78 kr om mdr! Koster 30 kr om mdr hvor mit plus abonnement kostede 108 kr så det er jo vældig.
Eneste mangel er favoritliste.

Og måske kan jeg gøre det lidt bedre - hvem ved. Jeg har påtaget mig opgaven at forhandle en ny leverance kontakt på plads mellem YouSee og vores andelsforening. Skal man noget - vil man noget, så gør det selvSmile
God fornøjelse LOL
Jeg havde opgaven sidste år for min forening på 80 hustande. Vi ejer selv anlægget så det var kun leverandøraftalen som skulle på plads. 
Målet var at gøre det lidt billigere eller fastholde prisen. Det endte med samme pris som tidligere Cry til trods for at vi måtte vinke farvel til FM-signalet via radioudtaget. 
Yousee holdt hårdt på at vi bare kunne finde en anden leverandør, hvis vi var utilfredse med prisen, hvilket jeg ved ikke er let, hvis vi kigger på kvalitet.

Desværre har Yousee adgang til alle beboeres køb, så de ved hvor mange som køber ekstra kanaler eller opgraderer til fuldpakken. Det følte jeg gjorde en afgørende forskel Ouch 



Ja, jeg forventer ikke at det bliver nemt. Omvendt er jeg klar til at finde en anden leverandør, for jeg er selv ret utilfreds med deres pakker - de giver ikke mening, for de af os der vil vælge selv.

Man lad os nu seSmile 
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-April-2017 kl. 19:07
Stofa kan sagtens hamle op med kvaliteten. Og deres grundpakke er ret fornuftig
Til top
Claus P Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 12-Oktober-2013
Sted: Amager
Status: Offline
Point: 349
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-April-2017 kl. 19:09
[/QUOTE]
Ja, jeg forventer ikke at det bliver nemt. Omvendt er jeg klar til at finde en anden leverandør, for jeg er selv ret utilfreds med deres pakker - de giver ikke mening, for de af os der vil vælge selv.

Man lad os nu seSmile 
[/QUOTE]

Skulle jeg gøre det om, ville jeg starte med at hente tilbud hjem fra en alternativ leverandør, hvilket ikke er let. Stofa leverer ikke i mit område, ved Kastrup Metrostation Cry
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-April-2017 kl. 19:25
Oprindeligt skrevet af Claus P Claus P skrev:

[/QUOTE
Ja, jeg forventer ikke at det bliver nemt. Omvendt er jeg klar til at finde en anden leverandør, for jeg er selv ret utilfreds med deres pakker - de giver ikke mening, for de af os der vil vælge selv.

Man lad os nu seSmile 
[/QUOTE]

Skulle jeg gøre det om, ville jeg starte med at hente tilbud hjem fra en alternativ leverandør, hvilket ikke er let. Stofa leverer ikke i mit område, ved Kastrup Metrostation Cry
[/QUOTE]
Tak for fiffet, det vil jeg da prøve.  Jamen så bor vi jo meget tæt på hinanden - i nærheden af Dan HotelLOL
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4462
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2017 kl. 13:37
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Jeg har det heller ikke så godt med et LG OLED panel på mit nye TV. Jeg er sikkert lidt sær, men for mig er det som at sætte en Hyundai (kører skam sikkert fint), motor i en Bentley. Jeg ved skam også godt at panelet i mit nuværende panel ikke er et Panasonic panel. Måske jeg ændre mening, når der er noget reel erfaring i den nævnte konstellation.

Der sidder et kinesisk - eller taiwanesisk om man vil - LCD-panel i DX900. Produceret af Innolux.

Du skal skam ikke undervurdere hverken koreanerne eller kineserne. De har begge lånt rigeligt af de japanske panelproducenter, samtidig med, at de har gjort produktionen billigere og reelt udkonkurreret japanerne i egen disciplin. Panasonic, Sony og Toshiba er alle stoppet med at producere LCD-tv-paneler. Panasonic har, efter min mening, aldrig produceret et LCD-tv-panel af nævneværdig kvalitet (dårlige IPS LCD-paneler, der var dårligere end andre IPS LCD-paneler). Eneste tilbageværende er Sharp, men det er nærmest kun i kraft af, at de er blevet opkøbt af Foxconn.

De bedste tv-skærme på markedet har igennem efterhånden en del år haft enten koreanske eller kinesiske/taiwanesiske paneler.


Redigeret af Rasmus Larsen - 25-April-2017 kl. 14:53
Til top
bentpetersson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-November-2013
Status: Offline
Point: 2400
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2017 kl. 16:06
Absolut enig med Rasmus
Med venlig hilsen
bentpetersson


Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2017 kl. 16:26
Oprindeligt skrevet af bentpetersson bentpetersson skrev:

Absolut enig med Rasmus
Intet nyt i hvad Rasmus skrev. Og jeg er helt enig med mig selv.
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
bentpetersson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-November-2013
Status: Offline
Point: 2400
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2017 kl. 16:29
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af bentpetersson bentpetersson skrev:

Absolut enig med Rasmus

Intet nyt i hvad Rasmus skrev. Og jeg er helt enig med mig selv.

Det er altid vigtigt at være enig med sig selv.
Ellers hedder det jo tvivl 😀
Blot at tro på noget, er dog farligere end viden, selv om troen kan føles nok så sand.

Redigeret af bentpetersson - 25-April-2017 kl. 16:31
Med venlig hilsen
bentpetersson


Til top
Ullum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Juli-2006
Status: Offline
Point: 1004
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2017 kl. 16:54
Der var vel det nye, at der sidder en Hyundai motor i din Bentley (læs et kineser panel i dit Panasonic). Men er jo givetvis så ikke længere et problem.
Til top
nesager Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 05-November-2006
Sted: Nordvestjylland
Status: Offline
Point: 1854
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2017 kl. 16:55
Oprindeligt skrevet af bentpetersson bentpetersson skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af bentpetersson bentpetersson skrev:

Absolut enig med Rasmus

Intet nyt i hvad Rasmus skrev. Og jeg er helt enig med mig selv.

Det er altid vigtigt at være enig med sig selv.
Ellers hedder det jo tvivl 😀
Blot at tro på noget, er dog farligere end viden, selv om troen kan føles nok så sand.


Hej.
Er der ikke også et gammelt ordsprog der siger. " Kærlighed gør blind "

Mvh.




Til top
Lennon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4858
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2017 kl. 17:55
Og med mindre jeg har misforstået modelserien , så  nedsættes prisen for 65" Pana900 i Tyskland(Pana904) m 500 Euro (nu 3500Euro). Den forbliver vel at mærke i 2017 programmet .Jeg ved ikke om der også er prisændringer i DK ? 
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox
Pioneer LX86
Jamo D8 surround m SUB
Nikon D7100
DELL 2408WFP skærm
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2017 kl. 19:20
Oprindeligt skrevet af Lennon Lennon skrev:

Og med mindre jeg har misforstået modelserien , så  nedsættes prisen for 65" Pana900 i Tyskland(Pana904) m 500 Euro (nu 3500Euro). Den forbliver vel at mærke i 2017 programmet .Jeg ved ikke om der også er prisændringer i DK ? 
Jeg mener at de autoriserede forhandlere har nedsat prisen til ca. 30K. Jeg tror dog ikke, at DX900E ryger længere ned i en overskuelig periode. DX900E vil - som jeg har forstået det, også være Panasonic´s LED topmodel i 2017.
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 2223242526 41>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu