recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Baun's Venlige kone - Atmos Hjemmebio
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Baun's Venlige kone - Atmos Hjemmebio

 Besvar Besvar Side  <1 2345>
Forfatter
Besked
mh67 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 28-Juli-2015
Sted: Vestsjælland
Status: Offline
Point: 20
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mh67 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-August-2017 kl. 13:37
Jeg forventede også en lille Soundbar, men blev positiv overasket. Dejligt at se en mand med sine
Nosser i god behold. Er så træt at høre alt det piveri om konevenlig hi-fi.
Til top
Baun87 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 01-Oktober-2015
Sted: Sydjylland
Status: Offline
Point: 179
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Baun87 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-August-2017 kl. 14:49
Oprindeligt skrevet af biggo biggo skrev:

Jeg tænkte mere om der ikke slipper lys ind for oven eller i siderne? 
Det er derfor jeg er lidt nysgerrig efter at se hvordan du holder det helt lystæt Smile

 
De hænger udenpå så de dækker udenpå vinduerne så derved kommer det ikke ud over derWink
M.v.h.

Kasper (Baun87)

https://forum.recordere.dk/bauns-venlige-kone-atmos-hjemmebio_topic148197_page1.html?KW=baun87

Til top
Baun87 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 01-Oktober-2015
Sted: Sydjylland
Status: Offline
Point: 179
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Baun87 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-August-2017 kl. 14:50
Oprindeligt skrevet af mh67 mh67 skrev:

Jeg forventede også en lille Soundbar, men blev positiv overasket. Dejligt at se en mand med sine
Nosser i god behold. Er så træt at høre alt det piveri om konevenlig hi-fi.
 
Sagde bare til hende at hvis jeg ikke fik det sådan var der ikke lagengymnastik længeBig smile
M.v.h.

Kasper (Baun87)

https://forum.recordere.dk/bauns-venlige-kone-atmos-hjemmebio_topic148197_page1.html?KW=baun87

Til top
torbenan Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 12-Maj-2014
Sted: Kbh
Status: Offline
Point: 124
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér torbenan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-August-2017 kl. 15:38
Det lyder som om du har fundet dig en keeper
Til top
mhras Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 27-Juni-2008
Status: Offline
Point: 74
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mhras Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2017 kl. 13:06
Wow! Sikke et fedt setup.
Stort tillykke med det :)
 
Jeg har selv kig på nogle højttalere a'la de Cambridge Audio ws30 du har. Med mit latterlige kendskab til højttalere og teknik, så ser de jo ikke ud af meget :D
Men de ser meget konevenlige ud, så derfor jeg også kigger efter den slags.
 
Spiller de rigtig godt og kan du klart anbefale dem?
Til top
Baun87 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 01-Oktober-2015
Sted: Sydjylland
Status: Offline
Point: 179
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Baun87 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2017 kl. 16:14
Mange tak du kan tro jeg er også rigtig gad for det:)
 
 
De er næsten lige blevet sat op men syntes faktisk at de spiller rigtig godt:)


Redigeret af Baun87 - 21-August-2017 kl. 16:17
M.v.h.

Kasper (Baun87)

https://forum.recordere.dk/bauns-venlige-kone-atmos-hjemmebio_topic148197_page1.html?KW=baun87

Til top
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4933
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberguyen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2017 kl. 18:03
Der er altså ikke noget som helst konevenligt i det anlæg, så overskriften er meget misvisende.

Det er et fedt setup, men ikke noget med høj WAF.

Konevenligt er små hvide trådløse højttalere på størrelse med golfbolde som er gemt væk i hjørnerne.
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
Til top
bphhm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-Marts-2006
Status: Offline
Point: 1140
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bphhm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2017 kl. 08:31
Oprindeligt skrevet af Cyberguyen Cyberguyen skrev:

Der er altså ikke noget som helst konevenligt i det anlæg, så overskriften er meget misvisende.

Det er et fedt setup, men ikke noget med høj WAF.

Konevenligt er små hvide trådløse højttalere på størrelse med golfbolde som er gemt væk i hjørnerne.

Det mener jeg sådan set også, men det kommer jo an på øjnene der ser, læs konen. Jeg havde nok fået slag for de store front højttalere Ouch.

Når det er sagt så er rummet nærmest perfekt til at sætte en kunstig væg op med indbygnings højttalere og et motor lærred til at køre ned foran TV'et. Fed sub iøvrigt der fint kunne fungere sofabord også Smile.
Til top
Ning Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1759
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ning Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2017 kl. 10:11
Du skal bare ændre overskriften fra Konevenlig til Venlig koneWink
Ning
Til top
Baun87 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 01-Oktober-2015
Sted: Sydjylland
Status: Offline
Point: 179
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Baun87 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2017 kl. 12:01
Oprindeligt skrevet af bphhm bphhm skrev:

Oprindeligt skrevet af Cyberguyen Cyberguyen skrev:

Der er altså ikke noget som helst konevenligt i det anlæg, så overskriften er meget misvisende.

Det er et fedt setup, men ikke noget med høj WAF.

Konevenligt er små hvide trådløse højttalere på størrelse med golfbolde som er gemt væk i hjørnerne.

Det mener jeg sådan set også, men det kommer jo an på øjnene der ser, læs konen. Jeg havde nok fået slag for de store front højttalere Ouch.

Når det er sagt så er rummet nærmest perfekt til at sætte en kunstig væg op med indbygnings højttalere og et motor lærred til at køre ned foran TV'et. Fed sub iøvrigt der fint kunne fungere sofabord også Smile.
 
Hun er heller ikke hel begejstret for de store højtalere gad også godt have nogle lcr højtalere forrest så de alle 3 var ens men ved ikke endnu hvilken jeg skulle vælge :D
 
Vi bor til leje i huset indtil vi finder vores eget men ja den tanke havde jeg mig også hvis det var mit eget:D


Redigeret af Baun87 - 22-August-2017 kl. 19:27
M.v.h.

Kasper (Baun87)

https://forum.recordere.dk/bauns-venlige-kone-atmos-hjemmebio_topic148197_page1.html?KW=baun87

Til top
Baun87 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 01-Oktober-2015
Sted: Sydjylland
Status: Offline
Point: 179
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Baun87 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2017 kl. 12:02
Oprindeligt skrevet af Ning Ning skrev:

Du skal bare ændre overskriften fra Konevenlig til Venlig koneWink
 
Det lyder da som en god overskrift:D
M.v.h.

Kasper (Baun87)

https://forum.recordere.dk/bauns-venlige-kone-atmos-hjemmebio_topic148197_page1.html?KW=baun87

Til top
Tom-H Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 04-Januar-2017
Status: Offline
Point: 81
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tom-H Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2017 kl. 00:16
Ser rigtig fint ud, dog skurer det mit øje at den højre front står så langt ude til siden i forhold til den venstre, men kan godt se det er for at du kan have den pladespiller reol imellem, og det spiller sikkert rigtig fint :)

Hvilke højatalere har du i siden nu, de hvide eller de sorte? Kan se der hænger forskellige på nogen af billederne, den ene er de hvide som dem bagtil og på et andet er det nogen sorte.


Redigeret af Tom-H - 14-September-2017 kl. 00:22
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 2345>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu