recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Baun's Venlige kone - Atmos Hjemmebio
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Baun's Venlige kone - Atmos Hjemmebio

 Besvar Besvar Side  <12345>
Forfatter
Besked
Benjiiee Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 17-September-2014
Status: Offline
Point: 36
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Benjiiee Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-August-2017 kl. 02:47
Jeg bruger selv fliser under mine subwoofer og det gir rigtig meget. Jeg har så gummi klodser under for at frakoble dem fra rummet. Det giver mere kontrol og lyden bliver mere strammet op i bass området og du kan skrue mere op for bassen.
Til top
power Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 21-December-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 124
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér power Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-August-2017 kl. 09:14
Tror ikke det vil hjælpe med en flise. I dit tilfælde. Da du jo har betongulv med klinker.
Jbl Array Cinema
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-August-2017 kl. 09:28
Oprindeligt skrevet af power power skrev:

Tror ikke det vil hjælpe med en flise. I dit tilfælde. Da du jo har betongulv med klinker.

Et betongulv kan også sættes i svingninger af en højttaler. Prøv at slå på gulvet - det runger! Og så er en betonflise verdens billigste afkobling, en betonflise på 40x40 står i 12-15kr
Til top
torbenan Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 12-Maj-2014
Sted: Kbh
Status: Offline
Point: 124
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér torbenan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-August-2017 kl. 11:13
Burde overskriften ikke være Baun's Atmosvenlige kone. Tror mange af os ville få svært ved at komme igennem med den opstilling hjemme.Wink
Til top
Coolsmarti Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 18-Oktober-2007
Status: Offline
Point: 163
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Coolsmarti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-August-2017 kl. 13:52
Oprindeligt skrevet af torbenan torbenan skrev:

Burde overskriften ikke være Baun's Atmosvenlige kone. Tror mange af os ville få svært ved at komme igennem med den opstilling hjemme.Wink

Haha ja, tænkte præcist det samme. Forventede en Soundbar da jeg så overskriften ;-)


Til top
biggo Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 04-Januar-2006
Sted: Horsens
Status: Offline
Point: 163
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér biggo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-August-2017 kl. 16:06
Kan du ikke vise hvordan du hænger scenemolton op? Tongue
Til top
power Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 21-December-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 124
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér power Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-August-2017 kl. 16:28
Ja men der skal eddermagme meget til. Så vil det også forplante sig i din flise.
Men der sker jo ikke noget at prøve. Men gevinsten vil ikke være det samme som på trægulv
Vil nok hellere købe nogle afkoblings fødder


Redigeret af power - 07-August-2017 kl. 16:31
Jbl Array Cinema
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-August-2017 kl. 19:05
Oprindeligt skrevet af power power skrev:

Ja men der skal eddermagme meget til. Så vil det også forplante sig i din flise.
Men der sker jo ikke noget at prøve. Men gevinsten vil ikke være det samme som på trægulv
Vil nok hellere købe nogle afkoblings fødder

Ja vibrationerne fra højttalerne forplanter sig i betonfliserne, som pga stor massefylde dræber vibrationer. Betonflisen har hos mig et tykt tæppe mellem sig og betongulvet. Jeg oplever at selv højt basniveau ikke forplanter sig via bygningsdele, men forbliver i stuen som lufttryk

Redigeret af Kampus - 07-August-2017 kl. 19:06
Til top
Baun87 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 01-Oktober-2015
Sted: Sydjylland
Status: Offline
Point: 179
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Baun87 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-August-2017 kl. 19:47
Oprindeligt skrevet af biggo biggo skrev:

Kan du ikke vise hvordan du hænger scenemolton op? Tongue
 
Har købt scenemolton med øjer som bliver hængt op i kroge:)
 
M.v.h.

Kasper (Baun87)

https://forum.recordere.dk/bauns-venlige-kone-atmos-hjemmebio_topic148197_page1.html?KW=baun87

Til top
biggo Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 04-Januar-2006
Sted: Horsens
Status: Offline
Point: 163
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér biggo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-August-2017 kl. 19:50
Nice, men slipper der ikke lys ind?
Til top
Baun87 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 01-Oktober-2015
Sted: Sydjylland
Status: Offline
Point: 179
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Baun87 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-August-2017 kl. 19:54
Oprindeligt skrevet af biggo biggo skrev:

Nice, men slipper der ikke lys ind?
 
Nej gør der ikke . de skriver selv det er lystæt og må man sige det er det også... Selv med direkte sol ind midt på eftermiddagen bliver det helt mørk altså 0 % lysgennemtrængning :D
M.v.h.

Kasper (Baun87)

https://forum.recordere.dk/bauns-venlige-kone-atmos-hjemmebio_topic148197_page1.html?KW=baun87

Til top
biggo Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 04-Januar-2006
Sted: Horsens
Status: Offline
Point: 163
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér biggo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-August-2017 kl. 20:48
Jeg tænkte mere om der ikke slipper lys ind for oven eller i siderne? 
Det er derfor jeg er lidt nysgerrig efter at se hvordan du holder det helt lystæt Smile

Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12345>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu