recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Spørgsmål til iOS 10
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Spørgsmål til iOS 10

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6066
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Spørgsmål til iOS 10
    Sendt: 14-September-2016 kl. 17:29
Efter opdateringen skal jeg trykke to gange på den runde knap for at komme til min gamle startskærm
Hvorfor nu det skrammel
Hvordan får jeg det som før, hvor jeg kun skulle trykke én gang?
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
Flarup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Maj-2007
Sted: Randers NV
Status: Offline
Point: 793
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flarup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2016 kl. 17:39
jeg skal kun trykke en gang for at komme tilbage til den første skærm, trykker jeg to gange viser min telefon de apps jeg har åbne, ligesom den også gjorde ved ios 9,5
Med Venlig Hilsen
Flarup
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6622
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2016 kl. 17:45
Her:

Apple added a toggle for this behavior to the Settings during the beta process for people who prefer the old behavior. From the Accessibility settings, select Home Button, and then toggle Rest Finger to Open to make TouchID work like it did in iOS 9.

Indstillinger, Generelt, Tilgængelighed, Knappen Hjem, Hvil fingeren for at åbne.

Redigeret af Brixen - 14-September-2016 kl. 17:48
Venlig hilsen
KB
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6066
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2016 kl. 18:18
Men jeg bruger ikke Touch ID?
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6622
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2016 kl. 18:37
Så ved jeg ikke hvad man gør. Jeg kan heller ikke ændre det på iPad.
Venlig hilsen
KB
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-September-2016 kl. 17:28
Nogen der har fundet en løsning så der ikke skal trykkes to gange på homeknap for at komme til startskærm på Air og ældre padder uden touch ID?
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-September-2016 kl. 17:42
Nu er der så kommet ugenumre på kalenderen - skønt!
Til top
Skalle06 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1116
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skalle06 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-September-2016 kl. 17:42
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Nogen der har fundet en løsning så der ikke skal trykkes to gange på homeknap for at komme til startskærm på Air og ældre padder uden touch ID?


Ændre indstillingerne for home knappen inde under indstillinger-generelt-tilgængelighed-knappen hjem. Tænd for 'Hvil fingeren for at åbne'
Go outside, the graphics are amazing!
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-September-2016 kl. 17:43
Oprindeligt skrevet af Skalle06 Skalle06 skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Nogen der har fundet en løsning så der ikke skal trykkes to gange på homeknap for at komme til startskærm på Air og ældre padder uden touch ID?


Ændre indstillingerne for home knappen inde under indstillinger-generelt-tilgængelighed-knappen hjem. Tænd for 'Hvil fingeren for at åbne'

Den mulighed får du kun hvis enheden har touch ID
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-September-2016 kl. 17:58
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Nu er der så kommet ugenumre på kalenderen - skønt!


Spøjst, den iPad jeg sidder med her, kører 9.3.5, den har også ugenumre....


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Skalle06 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1116
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skalle06 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-September-2016 kl. 18:00
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af Skalle06 Skalle06 skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Nogen der har fundet en løsning så der ikke skal trykkes to gange på homeknap for at komme til startskærm på Air og ældre padder uden touch ID?


Ændre indstillingerne for home knappen inde under indstillinger-generelt-tilgængelighed-knappen hjem. Tænd for 'Hvil fingeren for at åbne'

Den mulighed får du kun hvis enheden har touch ID


Ups. Sorry.
Go outside, the graphics are amazing!
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-September-2016 kl. 19:06
Hvis du køber et cover med SmartLock, så vil den også tænde skærmen og prompte for password når du åbner den uden at trykke på home.
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu