recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > YouSee digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Opdatering Af boksen, kun Strøm?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Opdatering Af boksen, kun Strøm?

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
folp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1191
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér folp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Opdatering Af boksen, kun Strøm?
    Sendt: 17-September-2016 kl. 17:57
Kan det passe at den nye opdatering jeg har lagt ind i dag kun drejer sig om Stabndby forbruget, ingenting med Teksttv eller forlænge optagelses tid, og ulideligt at Arkiv ikke kan spoles i ,alle reklamekanaler kan man ikke spole forbi reklamer, ser dem ikke mere i arkiv, det var ellers en fin måde.
MVH Frank Pedersen

Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2016 kl. 18:21

Seneste opdatering indeholdt korrigering af forbrug, og ugedag i EPG. Angående Arkiv, så er der ikke rettigheder til at kunne slippe for rekvalmer.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
javilha Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 26-April-2012
Sted: kbh
Status: Offline
Point: 454
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér javilha Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-September-2016 kl. 14:16
Kan ikke huske om den gamle yousee boks fik en opdatering angående strømforbrug. Men da målte den i sin tid, var der kun 3 watts forskel på st.by og aktiv. Det var vist 17 og ca 20 watt. Men da den nye boks kom på markedet, forsvandt Arkiv, filmleje og gratis film via abn, samt start/forfra. Det var lidt trist, da man åbenbart ville tvinge folk over på den nye. Men nu er det tilbage igen det hele og tak for det, Yousee.Smile 
Snell A/ll*Acurus A150/RL11/P10*DAC 10*Vincent CD 400*Thorens TD321/Helius Aurum/Benz Gold*Polypush vacuum sug*AKG 280 Parabolic*Argon HA1*Sony DVD*Onkyo T404*Panasonic Plasma* P. Körner EL filter*
Til top
folp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1191
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér folp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-September-2016 kl. 20:08
Måske kun mig men efter den nye opdatering forsvinder nettet hele tiden fra boksen, jeg er nødt til at genstarte min 5ghz  sender  fra yousee ,hver gang jeg tænder fjernsyn og flere gange også i løber af aftenen. Kan jeg rulle den opdatering tilbage? det er blevet meget anstrengende nu, ingen problemer i de månederjeg har haft boks og 5 GHZ sender ellers.Det kan kun skyldes opdateringen.

Redigeret af folp - 18-September-2016 kl. 20:09
MVH Frank Pedersen

Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-September-2016 kl. 20:14

Har også haft nogle problemer med at net mistes, det er dog nogen tid siden, det er ikke kommet tilbage her efter seneste opdatering.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
steen5 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 15-Maj-2007
Sted: Denmark Randers
Status: Offline
Point: 284
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér steen5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2016 kl. 15:25
Netforbindelsen er stabil med netværkskabel. Så det har jeg sat til min.
Til top
folp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1191
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér folp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2016 kl. 11:24
Det kan jeg ikke bruge ,har kun 2.4 ind fra Waoo,men bruger den 5 Ghz som yousee har sendt,

 det har virket uden problemer siden april, men nu som sagt skal jeg genstarte den flere gange daglig for at

 have net+ der er lange perioder ,hvor boksen fryser og skal manuelt genstartes ved at fjerne el ledningen

 og isætte igen,ingen anden mulighed for at starte boks ellers,alt er kommer efter sidste opdatering.

der er snart lige så mange problemer som med den gamle, den fik jeg byttet 4 gange + et utal af

 fjernbetjeninger skiftet.
MVH Frank Pedersen

Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2016 kl. 11:37

De problemer kan ikke genkendes, den kører meget stabilt nu, det er også længe siden det har været nødvendigt at udføre en genstart grundet manglende EPG eller tomme vinduer på optagede udsendelser. Har haft en enkelt ikke udført optagelse, You See er klar over det problem, og det vil blive rettet. Så der kan faktisk ikke som det er nu være noget at klage over, arkiv, start forfra, film og filmleje virker også uden problemer.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
folp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1191
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér folp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2016 kl. 16:14
Kan fu så forklare hvad fer er sket/hvad jeg skal gøre,jeg ved du også bruger den 5ghz single,alt RR som sagt kommet efter opdatering,også i går måtte jeg flere gange installere trådløs igen på boksen,der tilsyneladende ikke kan huske den, er arkiv udsendelse frøs umotiveret,og virkede først igen da boksen havde været slukket, og der startede den jo forfra ingen fidus i det ,når halvdelen var set og jeg ikke kunne spole.Ksm self kontakte support,de har sjældent kunne hjælpe,derfor de Ånge ombytninger i tidens løb,der har også været tekniker her,alt er perfekt sat op,intet ændret undtagen ny boks og opdatering
MVH Frank Pedersen

Til top
folp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1191
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér folp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2016 kl. 16:15
Mobil skrift. Undskyld slåfejl.
MVH Frank Pedersen

Til top
javilha Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 26-April-2012
Sted: kbh
Status: Offline
Point: 454
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér javilha Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2016 kl. 16:31
Jeg har haft den gamle siden den overtog fra Selector. Har aldrig haft det mindste hik med den. Den har bare kørt.   
Snell A/ll*Acurus A150/RL11/P10*DAC 10*Vincent CD 400*Thorens TD321/Helius Aurum/Benz Gold*Polypush vacuum sug*AKG 280 Parabolic*Argon HA1*Sony DVD*Onkyo T404*Panasonic Plasma* P. Körner EL filter*
Til top
folp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1191
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér folp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2016 kl. 10:41
Lige en opdatering.

Jeg kontaktede support ,som udover en ombytning af boks og 5 Ghz sender ,foreslog mig at sætte boksen tilbage til Normal i Strømsparefunktionen,denne havde jeg ikke rørt siden opdateringen.

Dette virkede så godt at Boksen nu fungerer nogenlunde som før opdateringen,stadig spontane frysninger i Start forfra og Arkiv ,men nu er den da på nettet.

Jeg må så finde mig i det høje strømforbrug i Dvale.

Teknikeren havde hørt om problemet før,og ville tage kontakt til deres Software afdeling,så det kunne blive rettet .
MVH Frank Pedersen

Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu