recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bluesound pulse soundbar
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Bluesound pulse soundbar

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3779
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Bluesound pulse soundbar
    Sendt: 19-September-2016 kl. 16:40
Så lige den som nyheder - men nogen der ved hvor den vil placere sig? Eller ønsker at placere sig.
Den har ikke hdmi bla og er vel mest modspillet til Sonos så. Umiddelbart skulle den dog ikke kunne udvides til 5.1.
Vil det være en stereo soundbar?
Uanset må den være interessant for dem der ønsker musik brug også, da jeg forestiller mig den Sonos overlegen.
Den skal kune håndtere egen sub trådløst, mens der også skal komme en sub 6'5, som jeg har spurgt til om vil være kompatibel med dere almene pulse system
Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3779
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2016 kl. 20:47
Kan da tilføje at whathifi hævder den senere skal opdateres til 5.1 vha den lille Bluesound flex
Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3779
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-November-2016 kl. 18:50
Stadig ingen der har hørt den?

Bluesound har lige bekræftet at den vil kunne udbygges til et 5.1 system. Den MÅ simpelthen kunne hamle op med sonos, trods den er lidt dyrere. Til gengæld kan man smide hvilken som helst subwoofer på.
Til top
rskadk Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 08-Marts-2012
Status: Offline
Point: 178
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rskadk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-December-2016 kl. 15:24
Oprindeligt skrevet af Bromberg5 Bromberg5 skrev:

Stadig ingen der har hørt den?

Bluesound har lige bekræftet at den vil kunne udbygges til et 5.1 system. Den MÅ simpelthen kunne hamle op med sonos, trods den er lidt dyrere. Til gengæld kan man smide hvilken som helst subwoofer på.

Hvor har du den info fra? Syntes ikke lige jeg kan finde noget om 5.1 et sted?

Hifiklubben skriver også

  • Ingen udbygningsmuligheder med surround


Redigeret af rskadk - 11-December-2016 kl. 15:26
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu