recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Animerede avatars ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Animerede avatars ?

 Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
Roland Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Maj-2009
Sted: Kbh's Vestegn
Status: Offline
Point: 1220
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Roland Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-September-2016 kl. 22:16
Oprindeligt skrevet af MulleB MulleB skrev:

Oprindeligt skrevet af Roland Roland skrev:

Jeg foreslår, at animerede gif's ikke kan vælges som avatar-billeder.
Da de fleste af slagsen er ret så irriterende og forstyrrende i de tråde/emner de figurerer i !
 
Bl.a. i denne her tråd er det voldsomt: 
 
På forhånd tak.
 
Altså ligesom din signatur?

og der udover er jeg enig :-)
Øhhh - hvad er der galt med min signatur ?
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q
Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks
Til top
guldhammer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-Oktober-2010
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér guldhammer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-September-2016 kl. 23:47
Hvad med at fjerne muligheden for at man kan bruge STORE bogstaver??
//Guldhammer
Til top
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4936
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberguyen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2016 kl. 21:52
Jeg  synes  dobbelt  space  skal  give  øjeblikkelig  udelukkelse  fra  forum.

Det  giver  dobbelt  så  lange  pauser  imellem  ordene  på  min  automatiske  skærmoplæser. Thumbs Down
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
Til top
MulleB Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-November-2013
Status: Offline
Point: 745
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér MulleB Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2016 kl. 15:22
Oprindeligt skrevet af Roland Roland skrev:

Øhhh - hvad er der galt med min signatur ?
 
altså udover den fylder for meget og man får ondt i hovedet af at se på den med den 90'er effekt på skrifttypen. Confused


Redigeret af MulleB - 23-September-2016 kl. 15:23
Til top
Roland Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Maj-2009
Sted: Kbh's Vestegn
Status: Offline
Point: 1220
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Roland Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-September-2016 kl. 04:42
Oprindeligt skrevet af MulleB MulleB skrev:

Oprindeligt skrevet af Roland Roland skrev:

Øhhh - hvad er der galt med min signatur ?
 
altså udover den fylder for meget og man får ondt i hovedet af at se på den med den 90'er effekt på skrifttypen. Confused
Fylder for meget - hmm, hvordan skal det lige forstås ? Det er jo et jpg-billede, som ikke har nogen max størrelse !
Jeg kan ihf. ikke finde det beskrevet nogen steder ! Jeg forespurgte endda teamet, om det var okay med et billede isf. tekst. Svaret var ja, bare det ikke blev for voldsomt
Grunden til at det er et billede, er at få hele teksten med. Det ville nemlig ikke kunne lade sig gøre med tekst.
 
Ang. skrifttyper er det jo en smagssag. Nogen kan f.eks. li' Verdana - andre Ariel.  
Har desuden aldrig hørt om, at en bestemt skrifttype skulle medføre ondt i hovedet.
 
Men hvis det virkelig er så stort et problem for dig (som er den eneste der har klaget), fjerner jeg skyggeeffekten, næste gang jeg åbner Photoshop. Edit: Done
Forsat god weekend.


Redigeret af Roland - 24-September-2016 kl. 05:35
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q
Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6971
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-September-2016 kl. 06:43
Roland:    

Meget pænere
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5205
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-September-2016 kl. 08:37
Oprindeligt skrevet af Roland Roland skrev:

Men hvis det virkelig er så stort et problem for dig (som er den eneste der har klaget), fjerner jeg skyggeeffekten, næste gang jeg åbner Photoshop. Edit: Done
Selvom vi ikke brokker os, er det ikke ensbetydende med vi er vilde med det. LOL
Så tak, nu er det meget pænere og læsbart. Smile

Mvh. Jørgen
Til top
MulleB Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-November-2013
Status: Offline
Point: 745
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MulleB Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-September-2016 kl. 10:39
Roland: sådan så er den meget pænere at se på(læse) Thumbs Up
 
Rigtig god weekend Handshake
Til top
guldhammer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-Oktober-2010
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér guldhammer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-September-2016 kl. 12:54
Skal det ikke være forbudt at uploade og indsætte billeder??
Jeg kunne godt bruge at man godt kunne slette ens uploadede billeder.


Redigeret af guldhammer - 24-September-2016 kl. 12:56
//Guldhammer
Til top
Roland Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Maj-2009
Sted: Kbh's Vestegn
Status: Offline
Point: 1220
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Roland Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-September-2016 kl. 03:28
Til hansie, MulleB og JørgenT: Synes også den er meget bedre nu!
Den anden må vist være lavet, da jeg var højere i smertestillende dosis end nu. Wink
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q
Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks
Til top
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4936
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberguyen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-September-2016 kl. 11:50
Oprindeligt skrevet af Roland Roland skrev:

Til hansie, MulleB og JørgenT: Synes også den er meget bedre nu!
Den anden må vist være lavet, da jeg var højere i smertestillende dosis end nu. Wink
Men Roland, hvad er budskabet i din signatur?
Hvorfor er det f.eks. vigtigt for dig at fortælle du har en 5 år gammel i5 processor?

Kunne du ikke nøjes med de få linjer, som signaturen tilbyder, og så kun skrive det nyeste/specielle udstyr som du ønsker at fortælle os omkring?
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
Til top
Roland Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Maj-2009
Sted: Kbh's Vestegn
Status: Offline
Point: 1220
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Roland Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-September-2016 kl. 21:30
Oprindeligt skrevet af Cyberguyen Cyberguyen skrev:

Oprindeligt skrevet af Roland Roland skrev:

Til hansie, MulleB og JørgenT: Synes også den er meget bedre nu!
Den anden må vist være lavet, da jeg var højere i smertestillende dosis end nu. Wink
Men Roland, hvad er budskabet i din signatur?
Hvorfor er det f.eks. vigtigt for dig at fortælle du har en 5 år gammel i5 processor?
 
Kunne du ikke nøjes med de få linjer, som signaturen tilbyder, og så kun skrive det nyeste/specielle udstyr som du ønsker at fortælle os omkring?
For det første, så er jeg vel selv herre over, hvad jeg skriver i min signatur ?  Eller hyr ?
Men nu hvor du spørger så "pænt". Så har jeg medtaget det elektroniske udstyr jeg bruger til daglig, længere er den sådan set ikke.
 
For det andet så overholder min signatur det som foreskrives i Reglerne for forum:
"Det er tilladt at benytte grafik og/eller billeder i signaturer, men disse må maksimalt have en størrelse på 580 x 60 pixel (brede x højde) og skal holdes i neutrale farver og må ikke indeholde animationer."  
 
Og hvorfor er det lige så vigtigt, at der kun må stå det sidste nye/specielle udstyr ?
 
Og nu, når du synes det er så mærkværdigt, at jeg skilter med, at jeg bruger en i5 cpu med nogle år på bagen. Så kan jeg fortælle dig, at den har fungeret problemfrit alle årene og gør det stadig til UG med "x & ~" lige meget hvilke opgaver jeg sætter den på !
Man behøver nemlig ikke altid, at ha' det nyeste for at tingene virker som det skal.
Jeg har i øvrigt også stadig mit fhv. gamle Panasonic TV, som forsat funker fortrinligt til mit behov.
 
Nå - men tilbage til topic ! - som jo slet ikke handler om signaturer, men om bevidst meget provokerende/irriterende animerede avatar's.
Som imo (også andres) ødelægger helhedsoplevelsen på dette ellers så hyggelige forum. 
Lige til sidst, hvad er budskabet med din avatar.  Wink


Redigeret af Roland - 27-September-2016 kl. 08:21
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q
Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu