recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - LG 65UH750v LIP sync
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

LG 65UH750v LIP sync

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Brandstrup Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 23-September-2016
Sted: Højslev
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brandstrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: LG 65UH750v LIP sync
    Sendt: 23-September-2016 kl. 18:08
Hej Recordere.

Har lige oprettet mig herinde, da jeg er stødt på et problem.
Jeg har lige købt et LG 65UH750V smart tv, samt et komplet Sonos lydsæt

Når jeg ser normal tv via antennen er min lyd 100% synkroniseret
Hvis jeg via tv kører Netflix/Youtube er lyden forsinket i forhold til billedet (begge apps og tv er fuld opdateret). Jeg har mulighed for at få lyden til at komme hurtigere, men kun "5 klik" men dog hele "15 klik" hvis lyden kommer før billedet

Disse 5 klik er ikke nok :(

Når jeg så via apple tv eller min xbox one bruger netflix/youtbe, så er denne forsinkelse stort set ikke eksisterende i samme grad, dog stadig med nogle få /ms selvom jeg her sætter forsinkelsen på tv'ets lyd med de "5 klik"

Lyden kører via Optical Kabel til Sonos fra TV'et og fra Appletv/Xbox one via HDMI op i TV

Til top
Hajsa Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 22-November-2009
Status: Offline
Point: 318
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hajsa Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-September-2016 kl. 17:10
Har det samme problem på mit LG tv, tror det er et problem der aldrig bliver løst, har nemlig haft det på de sidste 3 tv jeg har haft.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-September-2016 kl. 17:16
Har en menu på mit Pana CX800, hvor spdif optisk kan indstilles til at forsinke fra 0 til 200 millisek eller automatisk. Har stillet den på 50 millisek, da lyden kom for tidligt.

Redigeret af Kampus - 26-September-2016 kl. 17:17
Til top
Hajsa Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 22-November-2009
Status: Offline
Point: 318
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hajsa Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-September-2016 kl. 20:19
Dvs du oplever ikke problemet på dit Pana CX800 og bruger du evt flere kilder (chromecast Apple tv osv)?
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-September-2016 kl. 20:51
Oprindeligt skrevet af Hajsa Hajsa skrev:

Dvs du oplever ikke problemet på dit Pana CX800 og bruger du evt flere kilder (chromecast Apple tv osv)?

Ja ved hbb TV funker det også.
Til top
Hajsa Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 22-November-2009
Status: Offline
Point: 318
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hajsa Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-September-2016 kl. 21:17
Hvor meget kan du forskyde lyden til begge sider?
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-September-2016 kl. 21:24
Oprindeligt skrevet af Hajsa Hajsa skrev:

Hvor meget kan du forskyde lyden til begge sider?

Lyden kan kun forsinkes (delay)
Til top
Henrik 16 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 27-September-2016
Sted: næstved
Status: Offline
Point: 6
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik 16 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-September-2016 kl. 16:06
Hejsa,
Har lige købt dette tv lg 65 uh 750v hos elgiganten, har ikke fået det endnu kommer først 10.10 så har selvfølgelig returret på det,,

Så hvad synes du om dette tv,, og hvor mange hdmi indgange er der,,
Hilsen Henrik
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-September-2016 kl. 16:27
Tror det er Sonos der er problemet!
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu