recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: Earthquake buttkicker
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: Earthquake buttkicker

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 11-Marts-2011
Status: Offline
Point: 4420
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: Earthquake buttkicker
    Sendt: 27-September-2016 kl. 19:39
Sælger top-of-the-line buttkicker samt tilhørende forstærker. Blev købt til et projekt som aldrig blev til noget og er derfor stadig i kasserne.






Begge tilhører det ypperste indenfor teknologien.

Nypris: 11.270kr
Sælges for 8000kr.

Befinder sig i København.
Til top
Mr. Laursen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 20-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 452
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mr. Laursen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-September-2016 kl. 20:00
Beklager hvis det er en lille smule off topic, men det kan være relevant for køber. Hvorfor er ledningen fra transduceren til forstærkeren så kort??? Jeg har selv et sæt jeg købte brugt og jeg har aldrig forstået hvorfor forstærkeren skal stå under sofaen sammen transduceren.

Mvh Mark
Mvh. Mark
Bio:
NAD T777, 2x B&W DM604-S3,1xB&W CMC, 2x B&W DM601 S3, 2x B&W DS6S3, 1x Dali Concept Sub., Pioneer BDP-LX
AppleTv

Stue:
Samsung UE55HU6900U, NAD C356BEE + sonos con, 2 B&W CM1 + ASW 608
Til top
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 11-Marts-2011
Status: Offline
Point: 4420
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-September-2016 kl. 20:45
Oprindeligt skrevet af Mr. Laursen Mr. Laursen skrev:

Beklager hvis det er en lille smule off topic, men det kan være relevant for køber. Hvorfor er ledningen fra transduceren til forstærkeren så kort??? Jeg har selv et sæt jeg købte brugt og jeg har aldrig forstået hvorfor forstærkeren skal stå under sofaen sammen transduceren.

Mvh Mark

Ledningen kan nemt forlænges... :)
Til top
Mr. Laursen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 20-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 452
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mr. Laursen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-September-2016 kl. 20:48
Jo men alligevel. Til den pris ville jeg enten forvente skrueterminaler på dyret så jeg selv kunne bestemme ledningens længde eller at der fulgte ex antal meter med... Ellers skal man til at lodde eller samle med samlemuffer....  

Mvh. Mark
Bio:
NAD T777, 2x B&W DM604-S3,1xB&W CMC, 2x B&W DM601 S3, 2x B&W DS6S3, 1x Dali Concept Sub., Pioneer BDP-LX
AppleTv

Stue:
Samsung UE55HU6900U, NAD C356BEE + sonos con, 2 B&W CM1 + ASW 608
Til top
therazz Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Januar-2010
Sted: DK
Status: Offline
Point: 529
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér therazz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-September-2016 kl. 21:10
- overvejer om man skulle købe én mere til den nye platform i kælderen.... Big smile
MORE BASS
Til top
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 11-Marts-2011
Status: Offline
Point: 4420
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2016 kl. 11:09
Oprindeligt skrevet af Mr. Laursen Mr. Laursen skrev:

Jo men alligevel. Til den pris ville jeg enten forvente skrueterminaler på dyret så jeg selv kunne bestemme ledningens længde eller at der fulgte ex antal meter med... Ellers skal man til at lodde eller samle med samlemuffer....  

Det er lavet på den måde for at kablet ikke rystes løs og miste forbindelsen. Er trods alt nogle voldsomme rystelser, og hvis skrueterminaler skrues på af én som har spaghettiarme, så er det mere irriterende at skulle under sofaen og spænde hver måned, fremfor at bruge samlemuffer. 
Til top
Mr. Laursen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 20-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 452
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mr. Laursen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2016 kl. 18:20
Ja det er selvfølgelig meget logisk. Så er det måske egentlig en meget god løsning. Tak for info. Mvh Mark
Mvh. Mark
Bio:
NAD T777, 2x B&W DM604-S3,1xB&W CMC, 2x B&W DM601 S3, 2x B&W DS6S3, 1x Dali Concept Sub., Pioneer BDP-LX
AppleTv

Stue:
Samsung UE55HU6900U, NAD C356BEE + sonos con, 2 B&W CM1 + ASW 608
Til top
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 11-Marts-2011
Status: Offline
Point: 4420
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Oktober-2016 kl. 19:45
Stadig til salg
Til top
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 11-Marts-2011
Status: Offline
Point: 4420
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Oktober-2016 kl. 08:59
Få de helt dybe frekvenser med! :)
Til top
therazz Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Januar-2010
Sted: DK
Status: Offline
Point: 529
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér therazz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Oktober-2016 kl. 12:42
Kan forstærkeren drive 2 Q10b ?
MORE BASS
Til top
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 11-Marts-2011
Status: Offline
Point: 4420
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Oktober-2016 kl. 12:47
Ingen problemer... Den er beregnet til det med to output posts.

Til top
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 11-Marts-2011
Status: Offline
Point: 4420
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Oktober-2016 kl. 12:44
Buttkick til tråden....
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu