recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bruger til bruger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - miracoli lasagne hvor ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

miracoli lasagne hvor ?

 Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
Ronny73 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-August-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 328
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ronny73 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: miracoli lasagne hvor ?
    Sendt: 27-September-2016 kl. 20:40
Jeg har søgt i ALLE dagli vare butikker i sønderborg. ingen har den. jeg har fået lyst til at gensmage dette produkt, da jeg var vild med den i min ungdom, efter jeg startede med at lave hjemmelavet glemte jeg alt om den. der er gået sport i at skaffe og smage den igen. derfor har ingen andre mærker interesse, og heller ikke du kan jo lave hjemmelavet :-)

om det så er en internet butik og jeg skal betale porto, så det det jeg gør. jeg håber nogen kan hjælpe :-)
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Online
Point: 19184
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-September-2016 kl. 20:55
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Ronny73 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-August-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 328
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ronny73 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-September-2016 kl. 21:01
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

https://osuma.dk/butik/produkt/9984

Klaus


Tak for svaret Klaus, den har jeg tjekket, men desværre står den som udsolgt. nemlig.com har den vist også, men de bringer vist kun ud med egne biler. dog ikke i nærheden af Sønderborg
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-September-2016 kl. 21:06
Du må en tur over grænsen. Miracoli er tysk
Til top
Ronny73 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-August-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 328
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ronny73 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-September-2016 kl. 21:09
så lige nemlig alligevel ikke har den :-/
@ Kampus. jeg har kigget i flegaard og calle det ser ikke ud til de har den. måske en af de andre
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-September-2016 kl. 21:15
Det er lidt underligt der ingen Lasagne er på deres hjemmeside

https://www.miracoli.de/aktuelles
Til top
MDusen Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 26-August-2011
Sted: Lyngby, DK
Status: Offline
Point: 108
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MDusen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2016 kl. 00:45
Det ser ud til at man har efterspurgt den på Føtes Facebook hvor svaret i juli og september har været at producenten har ønsket at få andre produkter på hylderne.......så de tager nok en pause igen som tilbage i 2009-2011 jf kommentarer på trendsales - hvor man kan finde Miracolis hemmelige opsjrift hvis man ikke kan vente på at den kommer på hylderne igen
Alternativt kunne man kigge mellem kampagnevarerne i Netto/Fakta for at se om en enkelt pakke skulle gemme sig
Til top
tbj2803 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 22-Januar-2008
Status: Offline
Point: 76
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tbj2803 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2016 kl. 12:56
http://www.aldi.dk/print/uge38392016/

Prøv at tjek den bagerste side ;)


Redigeret af tbj2803 - 28-September-2016 kl. 12:56
Til top
Ronny73 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-August-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 328
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ronny73 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2016 kl. 13:20
ja det lader til man skal gå efter kampagner desværre

tbj2803 jeg var lige ved at løbe ud til knallert, desværre er det kun spagetti retten, men jeg kører nu derop imorgen, og kigger for sikkerheds skyld :-)
Til top
Ronny73 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-August-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 328
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ronny73 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2016 kl. 13:22
Oprindeligt skrevet af MDusen MDusen skrev:

Det ser ud til at man har efterspurgt den på Føtes Facebook hvor svaret i juli og september har været at producenten har ønsket at få andre produkter på hylderne.......så de tager nok en pause igen som tilbage i 2009-2011 jf kommentarer på trendsales - hvor man kan finde Miracolis hemmelige opsjrift hvis man ikke kan vente på at den kommer på hylderne igen
Alternativt kunne man kigge mellem kampagnevarerne i Netto/Fakta for at se om en enkelt pakke skulle gemme sig


jeg må hellere holde mere øje med føtex, der kommer jeg kun ca 1gang årligt.
jeg prøver at kigge på trendsales, håber de også kender opskriften på den ostesovs der medfølger. tror nu ikke jeg vil lave fra bunden af, der sikkert mange krydderier i jeg ikke ejer :-)
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Status: Offline
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Oktober-2016 kl. 18:04
Sidst jeg købte den model, var hos ABC-lavpris, de havde fået en hel palle af dem
Til top
Ronny73 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-August-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 328
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ronny73 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Oktober-2016 kl. 18:08
Oprindeligt skrevet af Hackerjac Hackerjac skrev:

Sidst jeg købte den model, var hos ABC-lavpris, de havde fået en hel palle af dem


fornyligt ? som jeg har læst mig frem til kom de sidste i start/midt 2015. så ville da være godt nyt hvis det ikke var længe siden du havde købt :-)
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu